واحد فورش درب ضد سرقت ما برای رفاه و امنیت بیشتر مشتریان خود در هنگام فروش درب ضدسرقت به شما انواع سیستم های امنیتی نوین را پیشنهاد می دهد که بسته به نیاز شما این سیستم های امنیتی بر روی درب سفارشی شما نصب و شما آن را می توانید از واحد فروش درب ضدسرقت ما دریافت کنید.

دستگیره های نوین درب ضدسرقت

جدید ترین دستگیره ها ی تولیدی برای درب های ضدسرقت با نام Genie Smart Lock وارد بازار شده است.


این دستگیره ها دارای یک صفحه لمسی بسیار کوچکی می باشد که جایگزین درب های کارتی شوند و علاوه بر قابلیت خواندن RFID قابلیت اتصال و شناسایی صاحب خانه را با سیستم های wifi، بلوتوث و nfc را هم دارا می باشد واگر شما جزو کسانی هستید که چندان از تکنولوژی نوین خوشتان نمی آید و یا گوشی خود را غالبا جا میگذارید؛ این درب  یک قفل سویچی نیز دارد که دیگر به مشکل بر نخورید.


یک نکته جالب اینکه شرکت تولید کننده این سیستم به شما امکان میدهد که اگر کسی گذرواژه درب را عوض کرده باشد شما بتوانید با گوشی تان رمز را بگیرید و درب را باز کنید و اگر نخواهید این رمز را به کسی ندهید از طریق اینترنت درب را برای کسی که پشت درب مانده است باز کنید.

فروش درب ضد سرقت



https://t.me/AFRADARB56451988

https://wa.me/989126364548

https://www.instagram.com/afradarbs

افرا درب در سال 1380 با هدف تولید انبوه درب، راه اندازی و افتتاح گردید.
درب ضدسرقت درب HDF درب PVC درب ABS
۱:تولید درب ضدسرقت
۲:فروش درب ضدسرقت
۳درب ضدسرقت ارزان
تولید درب ضداب
فروش درب ضداب ABS
تولید درب روکش pvc
تولید درب HDF
فروش درب HDF
فروش درب ملامینه یHPL
تولید دربMDF
درب ملچ

افرا درب تولید درب ضد سرقت درب ضد سرقت ارزان
موسس کارخانه بر اساس تجربه و دانشی که در زمینه تولید درب داشت از ابتدا، برنامه های خود را مبتنی بر ایجاد کارخانه کاملا تخصصی و حرفه ای قرارداد و همواره استفاده مستمر از کارکنان فنی و کارشناسان را که از پارمترهای اساسی حضور موفق و موثر در بازارهای بین المللی است به طور جدی دنبال می نمایند.



Comments are disabled.