خرید درب ABS

درب ها در جنس‌ های مختلفی تولید می‌ شوند. انواع آن ها برای محیط‌ های خاصی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. یکی از درهایی که شاید زیاد در مورد آن شنیده باشید اما هنوز اطلاعات کافی در موردش ندارید، درب ABS است. این درها به اندازه کافی در برابر رطوبت و آسیب‌ مقاوم هستند که شما بخواهید برای محیط‌ های مختلف آنها را استفاده کنید. به هر حال قبل از خرید بهتر است که اطلاعاتی در مورد ویژگی‌ هایشان داشته باشید که در این مقاله این اطلاعات را در اختیارتان قرار می‌ دهیم.

توضیحات کلی در مورد درب ABS

این درها به عنوان مقاوم‌ ترین درب در برابر رطوبت شناخته می‌ شوند. اگر در مناطق شرجی زندگی می‌ کنید، حتماً این درها را انتخاب کنید. از طرفی در برابر هر گونه خط و خش هم نسبت به محصولات هم قیمت خودشان خیلی بهتر عمل می‌ کنند. روکش ABS که روی آن ها طراحی شده، حاوی پلیمرهای پلاستیکی است و مقاومت آن ها بسیار بالاست.

طراحی و رنگ بندی این محصولات بسیار شیک و جدید است و شما می‌ توانید در چندین رنگ مختلف آن ها را خریداری کنید. طرح‌ ها معمولاً ساده اما در عین حال زیبا هستند. مهم ترین ویژگی این درب ها این است که در برابر آب و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند‌. از طرفی قیمت آن هم خیلی مقرون به صرفه است‌.

خرید درب ABS

ساختار درب های ABS

در مورد ساختار این درب ها باید گفت که دو رویه MDF روی آنها استفاده شده است. این دو رویه از طریق یک کلاف چوب روس به یکدیگر اتصال پیدا کرده‌ اند. کلاف چوب روس به عنوان یکی از بهترین کلاف‌ ها در بازار شناخته می‌ شود که ماندگاری و دوام درب را تا حد زیادی بالا می‌ برد. بین این دو رویه یک شبکه هانی کام استفاده شده که آن هم مقاومت را افزایش می‌ دهد.

در واقع این شبکه‌ بندی بیشترین مقاومت را برای جلوگیری از آسیب در برابر ضربه ایجاد می‌ کند. وزن این در اصلاً بالا نیست. همین باعث می‌ شود که استفاده از آنها هیچ آسیبی به چهارچوب و لولا وارد نکند. رویه‌ های ام دی افی که در این درها وجود دارد، یک روکش ABS نیز دارد که با این روکش پرس شده‌ اند. همین باعث می‌ شود شما یک درب ضد آب کاملاً محکم داشته باشید.

درب مناسب برای سرویس بهداشتی

شما می‌توانید از ABS به عنوان درب داخلی استفاده کنید و مقاومت زیادی را در آن شاهد باشید. منظور از درهای داخلی همان درب داخل ساختمان مثل درب حمام یا سرویس بهداشتی است. از آنجایی که این محیط‌ ها رطوبت بسیار زیادی دارد و احتمال برخورد آب با آنها بسیار بیشتر است، به خاطر همین باید درهایی را انتخاب کنید که مقاومت کافی داشته باشد و هیچ چیز بهتر از درب ABS نیست. این درها روکش آب بندی شده دارند و ضد آب شناخته می‌ شوند روکش آنها بسیار قوی عمل می‌ کند.

بعصی از افراد برای حمام و دستشویی از روکش PVC استفاده می‌ کنند. اگر بخواهیم یک مقایسه کلی بین این دو انجام دهیم، می‌ توانیم بگوییم که محصولات درب ABS و درب pvc هر دو از لحاظ مقاومت قابل قبول هستند و تا ۹۰ درصد در برابر آب عملکرد مطلوبی دارند. پس چه بهتر که به سراغ این دو محصول بروید. مهم‌تر از همه اینکه قیمت این درب ها ارزان‌ است و مقاومت بالایشان انکارناپذیر است و این بهترین گزینه‌ای است که می‌ توانید برای محیط‌ های مرطوب انتخاب کنید و در طولانی مدت هم از آن رضایت داشته باشید.

سخن آخر

خرید درب های مختلف برای محیط‌ های متفاوت نیازمند تحقیق است. یکی از درهایی که خیلی زیاد در مورد آن صحبت می‌ شود، درب ABS است اما قبل از خرید باید بدانید که ویژگی بارز در آن ها چیست که خرید آنها توصیه می‌ شود. ما در این مبحث به طور کامل راجع به ساختار این درها و ویژگی‌ هایشان برایتان توضیح دادیم تا با آگاهی و اطلاعات بیشتری به سراغ خرید این درها بروید.

همه توضیحاتی که در مورد این درب ها در اختیارتان قرار دادیم را زمانی می‌ توانید تجربه کنید که از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید. ما مجموعه افرا درب را به شما معرفی می‌ کنیم که این درها را در انواع مختلف تولید و توزیع می‌ کند و شما می‌ توانید بهترین‌ ها را از این مجموعه تحویل بگیرید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.