خرید درب حیاط

دربی که برای حیات انتخاب می‌ کنید، می‌ تواند تفاوت‌ های زیادی با درب یک واحد داخل ساختمان داشته باشد. به خاطر همین باید نکات مهمی را برای خرید درب حیاط در نظر بگیرید تا بتوانید در انتخاب آن درست عمل کنید. ما در این مبحث تصمیم گرفتیم که نکات مهم برای خرید درب حیاط را به شما توضیح دهیم تا بتوانید راحت‌ ترین کار را انجام دهید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

شناخت جنس درب

اول باید در مورد جنس درب های مختلف اطلاع داشته باشید. درب فلزی جزو درهایی است که ظاهر بسیار شیک و زیبا دارد و باعث زیبایی ورودی ساختمان هم می‌ شود. امنیت بسیار بالایی دارد و در متریال و طرح‌ های مختلفی آن را تولید می‌ کنند که می‌ توانید متناسب با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید.

درب آهنی

درب آهنی هم یکی از جنس‌ های بسیار پرطرفدار است. اگر جزو افرادی هستید که به سبک کلاسیک علاقه زیادی دارید، می‌ توانید از این درها استفاده کنید. این درها استحکام بسیار بالایی دارند. در برابر سرقت، شرایط آب و هوایی مختلف و حوادث به خوبی دوام می‌ آورند و حتی برای درب لابی هم گزینه مناسبی هستند.

درب آلومینیومی

درب آلومینیومی هم مقاومت بسیار بالایی دارد. وزن آن سبک است و می‌ توانید آن را با متریال دیگر هم ترکیب کنید. نگهداری از آن کار سختی نیست. فقط نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که با هر نوع نمایی نمی‌ تواند سازگاری داشته باشد اما وزن آن کم است و این یک مزیت به حساب می‌ آید.

خرید درب حیاط

 

درب فولادی

درب فولادی هم یکی از درب‌ های مقرون به صرفه به حساب می‌ آید. ایمنی آن مناسب است و ترکیبی از فلز و نافلز به حساب می‌ آید اما استحکام آن نسبت به دیگر مواردی که معرفی کردیم، کمتر است.

همچنین: خرید درب pvc

درب چوبی

درب چوبی را هم می‌ توانید برای درب ساختمان و حیاط استفاده کنید. قیمت آن نسبت به مورد‌های دیگر بالاتر است. معمولاً از چوب، گردو و درخت بلوط برای آن استفاده می‌ کنند که برای هر نوع آب و هوایی هم مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

درب فایبرگلاس

فایبرگلاس هم جزو درب‌ هایی است که ظاهر بسیار زیبایی دارد. دوام و ماندگاری آن نسبتاً خوب است اما به اندازه درب فلزی ایمنی و استحکام ندارد.

ابعاد درب حیاط

نکته دیگری که برای خرید درب حیاط باید آن را در نظر بگیرید، ابعاد است. ابعاد باید استاندارد باشد. از قبل باید اندازه‌ گیری صحیح را انجام دهید. در کنار آن، حواستان به کوچه، عرض خیابان و نقشه ساختمان هم باشد تا بتوانید استانداردترین درب را برای ساختمان خود استفاده کنید که با دیگر خانه‌ های داخل کوچه همخوانی داشته باشد و درب شما خیلی متفاوت از بقیه نباشد.

سبک ساختمان

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، سبک ساختمان است. درب حیاط باید به گونه‌ای باشد که با سبک کل ساختمان همخوانی داشته باشد تا هویت ساختمان مشخص شود. اگر بخواهید ساختمان کلاسیک را با یک درب مدرن ترکیب کنید، خیلی ترکیب جذابی از آب در نمی‌ آید.

اطلاعاتی درباره قفل درب حیاط

قفل درب، امنیت آن را تشکیل می‌ دهد. به خاطر همین باید حواستان به کیفیت باشد. به دنبال بهترین جنس برای قفل درب بگردید که عملکرد خوبی داشته باشد. قفل هوشمند و الکترونیکی جزو ایمن‌ ترین و بهترین گزینه‌ ها است.

رنگ درب

از آنجایی که رنگ درب می‌ تواند روی زیبایی نمای کل ساختمان تاثیرگذار باشد، به خاطر همین حتماً باید به رنگ آن دقت کنید. رنگ‌ هایی را انتخاب کنید که تیره باشد و در برابر نور آفتاب دچار فرسایش نشود و برای نمای ساختمان هم مناسب باشد. به غیر از مشکی، رنگ‌ های قهوه‌ ای و سرمه‌ای هم گزینه مناسبی هستند و میزان نشان دادن کثیفی روی آن ها هم کمتر است.

جمع‌ بندی

انتخاب درب برای حیاط نیازمند این است که شما یک سری نکات مهم را بدانید. نکات مهم برای خرید درب حیاط را در این مقاله برای شما توضیح دادیم. در نتیجه اکنون می‌ دانید که چه درهایی مناسب‌ تر هستند و چه جنسی را باید انتخاب کنید. ما تمامی ویژگی‌ ها و نکات مهم را برای شما توضیح دادیم. اکنون شما می‌ توانید بهترین و زیباترین درب ‌های حیاط را از مجموعه افرا درب تهیه کنید که تنوع بسیار بالا و قیمت کاملاً استانداردی دارد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.