نصب درب ضدسرقت

با توجه به ویژگی ها و خصوصیات درب های ضد سرقت تمایل مصرف کنندگان به تعویض درب های قدیمی و نصب چهارچوب درب ضدسرقت افزایش یافته است.

برای اطلاع از قیمت درب ضد سرقت افرا در کلیک نمایید.

 ابعاد چهارچوب درب ضد سرقت

در صورتی که ابعاد چهار چوب درب قدیمی شما مناسب درب ضد سرقت باشد نیازی به تعویض و تخریب آن ندارید.

اما در صورت مطابق نبودن اندازه آن ها  با درب های موجود در بازار می توانید درب مورد نظر خود را بر اساس اندازه چهارچوب درب ضدسرقت سفارش دهید.

و یا با استفاده از روش هایی که در بخش بعدی توضیح داده می شود اقدام به تغییر ابعاد چهار چوب بر اساس اندازه درب ضد سرقت بنمایید.

 روش های تغییر اندازه چهارچوب درب ضد سرقت

همان طور که گفته شد اگر درب ضد سرقت متناسب با چارچوب باشد نیازی به تغییر آن نیست اما در غیر این صورت بر اساس کوچک یا بزرگ بودن آن می توانید یکی از راه حل های زیر را برگزینید.

در صورت بزرگتر بودن چهار چوب درب های قدیمی نسبت به ابعاد درب ضد سرقت می ‌توانید  از نصابان درب ضد سرقت کمک بگیرید.

این افراد با قرار دادن قوطی های مخصوص آهنی و بدون هیچگونه تخریبی اندازه چهارچوب را بر اساس اندازه درب ضد سرقت آماده می نمایند.

در صورتی که اندازه چهارچوب در حدود ۳ سانتی متر یا حتی کمتر از این مقدار کوچکتر از اندازه درب ضد سرقت باشد می توان با برش دادن قسمتی از آن درب ضد سرقت را بر روی آن سوار کرد.

در تمامی روش های گفته شده شما می توانید بدون تخریب ابعاد چهارچوب موردنظر را تغییر داده و درب ضد سرقت را بر روی آن نصب نمایید.

مراحل نصب درب ضد سرقت

در قدم اول درب های قدیمی را برداشته و چهار چوب ها را متناسب با آنچه که توضیح داده شد آماده می نماید.

بهتر است برای این منظور از نصاب ها و متخصصین حرفه ‌ای کمک بگیرید تا بتوانند حد الامکان بدون تخریب درب ضد سرقت را برای شما پیاده سازی نمایند.

کارشناسان پس از اندازه گیری ابعاد ورودی چهار چوب و همچنین در نظر داشتن طول و عرض درب ضد سرقت شما،  تناسب داشتن و یا عدم هماهنگی این دو را بررسی می ‌کنند.

در گام بعدی بر اساس آنچه که گفته شد اقدام به تغییر سایز اندازه چهار چوب ها می نمایند.

یعنی در صورتی که چهارچوب درب ضدسرقت بزرگتر از درب باشند از  قوطی های آهنی استفاده می کنند.

و همچنین در صورت کوچکتر بودن چهارچوب ها (البته تا حداکثر ۳ سانتیمتر) اقدام به بریدن قسمتی از آن می نمایند.

 افزایش امنیت چهارچوب درب ضد سرقت

در بخش قبلی با  روش های نصب  چهار چوب درب های ضد سرقت آشنا شدید که در این بخش به روش هایی به منظور افزایش امنیت آن ها نسبت به چارچوب های یکپارچه می پردازیم.

برای افزایش ایمنی این نوع از چارچوب ها از فوم های پلی اورتان، ماسه و یا سیمان در قسمت های پشت چهارچوب استفاده می نمایند.

استفاده از این مصالح و متریال ایمنی درب ها را تا حد زیادی افزایش می دهد و همچنین می توان پس از این مرحله چهار چوب ها را گچ کاری نمود.

پس از انجام اصلاحات لازمه  درب ضد سرقت بر روی چهار چوب و فریم آماده شده نصب می شود.

و در گام آخر به منظور افزایش زیبایی و ظاهر چهارچوب های قدیمی و عدم دیده شدن آن ها به عنوان بخش زیرین از رو کوب استفاده می نمایند.

انواع رو کوب های چوبی و فلزی بر اساس سلیقه مشتریان در بازار موجود می باشد که می توانید اقدام تهیه و نصب آن ها بر روی چهار چوب های قدیمی بنمایید.

یکی دیگر از مواردی که پیش از اقدام به تهیه  درب ضد سرقت به منظور تعویض آن با درب های قدیمی باید توجه کنید جهت بازشوی درب می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.