تعمیر روکش درب ضد سرقت

درب ‌های ضد سرقت محبوبیت زیادی دارند و دلیلش هم کاملاً واضح است؛ چون آن‌ها ضد سرقت هستند و به راحتی امنیت بیشتری برای شما فراهم می‌کنند. این درب‌ها به سیستم قفل پیچیده‌تری مجهز شده‌اند که هرکسی با برخی تکنیک‌ های پیش پا افتاده قادر به باز کردن آن نیست. سؤالی که مشتریان از ما می‌پرسند این است که آیا تعمیر درب ضد سرقت قابل انجام است؟ این مطلب را بخوانید تا به پاسخ برسید.

معرفی درب ضد سرقت

همیشه وقتی مشتریان برای بازدید می‌آیند و ما انواع درب‌ها از جمله درب pvc و انواع دیگر مانند درب ‌های ضد سرقت را به آن‌ها معرفی می‌کنیم، چهره متفکری به خود می‌گیرند و به مزایایی که این درب‌ها برایشان خواهند داشت فکر می‌کنند.

به نظر می‌رسد داشتن یک درب چیزی بیش از یک وسیله برای جدا کردن اتاق‌ها از هم است. افراد می‌خواهند از هدر رفت انرژی در فصول مختلف سال جلوگیری کنند و همچنین مانع صداهایی شوند که وارد محیط خواهد شد؛ اما فراتر از همه این‌ها مشتریان به امنیت بالایی که یک درب می‌تواند ایجاد کند فکر می‌کنند.

درب ضد سرقت درست همان چیزی را به مشتریان می‌دهد که می‌خواهند. بنابراین با اقبال بیشتری از طرف خریداران روبرو است؛ با این وجود بسیار پیش آمده است که این درب‌ها خراب شوند.

ایرادهای درب ضد سرقت

هر وسیله‌ای ممکن است خراب شود یا نتواند به درستی وظیفه خود را انجام دهد. ما می‌دانیم درب ضد سرقت از این قاعده مستثنی نیست. چه ایرادهایی ممکن است برای این محصولات رخ بدهد؟ دیده شده است که قفل این درب‌ها به دلیل تغییرات جوی و آب و هوایی خراب شده باشد یا مانند گذشته بهترین کارایی را نداشته باشد. در این صورت امنیت این درب‌ها پایین می‌آید.

همچنین شاید به دلیل زنگ زدن یا رطوبت بیش از حد دستگیره‌ها و لولاهای در به خوبی کار نکنند. گاهی نیز این درب‌ها از رگلاژ خارج شده و به طور کامل بسته نمی‌شوند. شرایطی که دارای رطوبت زیاد باشد یا ساختمان ‌هایی که در معرض آتش ‌سوزی بوده‌اند نیز ممکن است باعث شوند روکش درب ضد سرقت ور بیاید یا قسمتی از آن از بین برود.

در هر مورد درب نمی‌تواند به خوبی بسته بماند و در نتیجه به راحتی نیز باز می‌شود. باید برای رفع این اشکالات خیلی سریع اقدام کنید. مشتریانی که با چنین مواردی روبرو می‌شوند از ما می‌پرسند آیا تعمیر روکش درب ضد سرقت قابل انجام است؟

تعمیر روکش درب ضد سرقت

آیا تعمیر روکش درب ضد سرقت قابل انجام است؟

بسیار به ندرت پیش می‌آید که در درب ‌های ضد سرقت خرابی یا اشکالی پیش بیاید که قابل رفع نباشد و شما مجبور به تعویض آن شوید. این که روکش درب ضد سرقت ور بیاید یا خراب شود خیلی کم اتفاق می‌افتد. این موضوع بیشتر در اثر مواردی مانند زلزله، آتش‌سوزی، شرایط جوی نامناسب، رطوبت بسیار زیاد و… است. تعمیر روکش درب ضد سرقت امکان ‌پذیر است. شرکت افرا درب می‌تواند روکش را با یک نوع جدید و به دلخواه شما تعویض کند که کارایی بیشتری داشته باشد و بتواند همچنان انتظاراتی که دارید را برآورده کند.

همچنین اگر قفل این درب‌ها خراب شده است که به مراتب می‌تواند مشکل جدی‌تر باشد، باز هم قابل تعمیر است یا در نهایت با یک قفل جدید و سالم عوض خواهد شد. اگر قفل درب خراب نیست؛ اما شما خواهان قفل ‌های بهتری هستید که تحت هیچ شرایطی باز نشود، نیز این تعویض برای شما انجام می‌شود. در نهایت، برخی از صاحبان درب‌ های ضد سرقت برای تغییرات جدید یا هماهنگ کردن درب با سایر وسایل خواهان تعویض و تعمیر روکش آن هستند. این مورد نیز با مشورت بیشتر با آن‌ها قابل انجام خواهد بود.

خرید انواع درب از افرا درب

در افرا درب می‌توانید انواع درب‌ها را با ویژگی‌ های مختلفی که دارند مورد بررسی قرار داده، با کارشناسان فروش در این مورد صحبت کرده و سپس اقدام به خرید کنید. همچنین به نظر می‌رسد مراجعه به سایت برای بازدید از انواع درب‌ هایی که موجود داریم؛ مانند درب CNC، درب ضد حریق و… الزامی می باشد.

سخن پایانی

درب ‌های ضد سرقت از جمله محصولات باکیفیتی هستند که امنیت را در محیط اطراف شما افزایش می‌دهند. همچنین می‌تواند به عنوان یک عایق صدا و حرارت عالی نیز عمل کنند. در این مطلب به این سؤال پاسخ داده شده است که آیا تعمیر روکش درب ضد سرقت قابل انجام است؟

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.