خرید درب های ضد سرقت منازل

در این مقاله قصد داریم در مورد خرید درب های ضد سرقت منازل نکات قابل توجه را مورد بررسی قرار دهیم.

درب ضد سرقت چیست؟

امروزه با گسترش تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی ها، سارقین و دزد ها نیز هوشمند شده اند. به عناوین مختلف قصد تجاوز و ورود به خانه یا اماکن ارزشمند را دارند. از این رو تجهیزات امنیتی و درهای ضدسرقت برای اینگونه اشخاص تعبیه شده که امنیت حداکثری برای افراد ساکن خانه را فراهم سازد.

درب های ضد سرقت حال به دلیل ضخامت درب، قفل های تعبیه شده و چهارچوب یا فریم بسیار قوی و محکم، همچنین سایر مشخصات از ورود افراد غیر قانونی جلوگیری می کند. برخی از درب های ضدسرقت امکان اتصال به تجهیزات هوشمند مانند اینترنت اشیا را داشته که ورود و خروج افراد مختلف به خانه را رصد کرده و کنترل نمایند. با استفاده از دوربین های امنیتی می توانید از باز شدن درب ضد سرقت خود اطمینان حاصل نمایید.

نکات مهم در زمان خرید درب ضد سرقت

در زمان خرید به برخی از نکات مهم در توجه نمایید که بر حسب نیاز خود بهترین و با کیفیت ترین درب ضد سرقت را خریداری نمایید. جنس بدنه و چهار چوپ درب فلزی مهم بوده و از فلز ضخیم برای حداکثر حفاظت خانه در برابر ورود سارقان، انتقال گرما و آتش سوزی استفاده شده است.

به خاطر وجود قفل های چندین جهت که در بالا سر، پایین دست و قسمت فوقانی درب وجود داشته، باعث قفل از چندین جهت شده و حداکثر امنیت خانه شما را را تامین می کند. به ضخامت درب های ضد سرقت در هنگام خرید آن توجه نمایید. تمامی در ها دارای پشم نسوز بوده که در برابر حریق و انتقال انرژی مقاوم باشد. پس کاتالوگ محصول را در زمان خرید با دقت مطالعه فرمایید.

خرید درب ضد سرقت منازل

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت های معتبر فعال در این زمینه مانند افرا درب، انواع درب های ورودی را که با بهترین تجهیزات روز دنیا ساخته شده، مشاهده کرده و بر حسب نیاز خود سفارش دهید. نصب آسان قفل های با کیفیت، تنوع ظاهری، زیبا و رنگ بندی متناسب با داخل و خارج خانه، از ویژگی های بارز این محصول می باشد. با توجه به اینکه قیمت های مختلف برای درب ها در نظر گرفته شده، می‌توانید بر حسب نیاز خود اقدتم به خرید نمایید. تمامی درب ها ضد سرقت بوده فقط تجهیزات استفاده شده ممکن است متفاوت باشد.

خرید درب ضد سرقت

بهترین کشور سازنده درب های ضد سرقت خانگی

درب های ضد سرقت ترکیه، چینی و همچنین ایرانی از بهترین انواع درب های ضد سرقت در در جهان به شمار می رود. که تجهیزات و امکانات یکسانی به صورت مشابه استفاده شده است. فقط مونتاژ آن ها در کشور های مختلف انجام می شود. درب های ضد سرقت ایرانی که از ترکیب تجهیزات ترک و چینی استفاده شده و تجهیزات آن وارد کشور شده. با استفاده از بهترین تجهیزات اقدام به مونتاژ می نمایند که می تواند با ضمانت نامه و گارانتی معتبر درب مورد نظر خود را سفارش دهید.

مقاومت فلز درب های ضد سرقت

این سری درب ها به گونه ای ساخته شده که هیچ‌ گونه امکان سوراخ کاری و دریل وجود نداشته باشد. با استفاده از تجهیزات و آزمایش هایی که انجام شده از مقاومت بالایی برخوردار است. سارقان نیز با توجه به محدودیت هایی که برای آن ها به وجود آمده نمی توانند وارد شوند.

به دلیل پشم شیشه ای که در داخل درب استفاده شده از عبور آتش جلوگیری می‌کند. اگر واحد آپارتمانی دچار حریق و آتش شود. در صورت بسته بودن درب واحد، از عبور و گستردگی آتش جلوگیری کرده و باعث می‌شود به طبقات و واحد های دیگر آتش سرایت نکند.

نتیجه گیری

اگر به صورت کلی بخواهیم در مورد خرید دربهای ضد سرقت منازل صحبت کنیم. به این نتیجه می رسیم که دربهای ضد حریق و ضد سرقت دارای عایق صدا، انرژی بوده و از خروج سر و صدا از واحد آپارتمانی جلوگیری می کند که در درب های معمولی این امکان وجود ندارد.

دربهای ضد سرقت عمر طولانی تری نسبت به درب های ساده چوبی دارند. و از بهترین تجهیزات در زمان ساخت آن استفاده شده است.

این سری درب ها عملکرد بهتری در مقابل نفوذ گرما و سرما داشته و از انتقال حرارت جلوگیری می کند. در نهایت خرید درب های ضد سرقت منازل کمی گرانتر از درب های معمولی بوده. با یک بار هزینه می توانید به تجهیزات و امکانات دائمی و با کیفیت دسترسی داشته باشید.

 

مطالب مرتبط:

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.