درب لابی شیشه ای

این روزها، لابی یکی از مشاعات پر رفت و آمدی می باشد که در طراحی نقشه ساختمان ها بخشی را برای آن در نظر می گیرند. جهت اختصاصی تر نمودن محیط لابی، عموما برای آن نوعی درب نصب می شود که با نام درب لابی شناخته می شود. همچنین درب لابی چوبی هم یکی از پرکاربرد ترین و پر استفاده ترین درب های ساختمانی است که امروزه در انواع و مدل های گوناگون تولید و عرضه می شوند. شکل پذیری بسیار بالایی دارد و به هر فرمی در می آید.

درب های لابی بر نمای بیرونی و جلوه ساختمان بسیار تاثیر گذار می باشند. از این رو، در ساختمان های لوکس و شکیل درب های لابی را هماهنگ و متناسب با طرح و نمای بنا تهیه می کنند. درب های شیشه ای از درب های بسیار زیبا و جذاب برای نصب به عنوان درب لابی هستند. در این مطلب قصد داریم تا توضیحات کاملی را درباره درب لابی شیشه ‌ای به شما ارائه دهیم.

معرفی درب لابی شیشه ‌ای

درب هایی که کاملا از شیشه ساخته می شوند یا ترکیبی از متریال دیگر به همراه شیشه در تولید آن ها استفاده شده، با نام درب شیشه ای معروف هستند. این مدل درب ها از محصولات مدرن به حساب می آیند. درب های لابی شیشه ای جهت نصب در محیط هایی مناسب هستند که طراحی آن ها جدید و امروزی باشد.

قابل ذکر است که برای تولید درب های لابی شیشه ای از شیشه های معمولی استفاده نمی شود.چرا که درب لابی باید جنبه محافظتی نیز داشته باشد و شیشه های معمولی بسیار راحت می شکنند. شیشه های مورد استفاده برای ساخت درب های لابی، شیشه سکوریت مقاوم و نشکن است. شیشه های سکوریت می توانند امنیت ساختمان را فراهم کنند.

 

درب لابی شیشه ای

مزایای درب های لابی شیشه ‌ای

همانطور که بیان کردیم، درب هایی که به طور کامل از شیشه ساخته شده و یا در ساخت آن ها از ترکیب شیشه با مواد دیگر استفاده شده، درب شیشه ‌ای یا شیشه ‌خور نام دارند. درب های لابی شیشه ای از خاص ترین و جذاب ترین درب ‌هایی هستند که متریال شیشه در ساخت آن ها نقش بسزایی دارد. اینگونه درب ‌ها از شیشه‌ های نشکنی تولید می ‌شوند که در برابر ضربه و آسیب مقاومت خوبی از خود نشان  می دهند. افزون بر این، قابلیت ایجاد طرح های مختلف بر روی آن ها امکان پذیر است.

اگر بخواهیم به برجسته ترین مزیت های درب های لابی شیشه ای اشاره کنیم، جذابیت و زیبایی ظاهری این درب ها در اولویت قرار دارد. این محصولات پر استفاده امروزه یکی از محبوب ترین درب ‌های موجود در بازار جهت نصب در لابی ساختمان ها می باشند. درب‌ های لابی شیشه ای را در انواع مدل ها و طر ح های متنوع می توان تولید نمود.

درب لابی شیشه ای ضد سرقت

درب های لابی شیشه ای ضد سرقت از مدرن ترین درب های مورد استفاده با شکل و ظاهری زیبا و چشم نواز می باشند. این درب ها بیشتر به عنوان درب لابی یا درب اصلی ساختمان های مسکونی و یا اداری مورد استفاده قرار می ‌گیرند. در حقیقت، یکی از جدیدترین طراحی های درب ضد سرقت، درب های ضد سرقت شیشه ای هستند که در این محصولات دو فاکتور زیبایی و امنیت به کار برده شده است. این درب های جدید و شکیل که به عنوان یک تکنولوژی پیشرفته محسوب می شوند، امنیت ساختمان شما را تامین می کنند. درب های لابی شیشه ای ضد سرقت می توانند یک گزینه مناسب برای زیباسازی نمای آپارتمان ها باشند.

انواع درب لابی شیشه ای از نظر جنس

بنابر آنچه گفته شد، درب های لابی شیشه ای از درب های خاص و زیبایی هستند که از شیشه های نشکن تولید می شوند تا افزون بر ایجاد زیبایی، امنیت را برای ساختمان فراهم آورند. این درب ها از انواع مختلف جنس ها ساخته می شوند که در ادامه برخی از پرکاربردترین انواع درب شیشه ای لابی را بیان می کنیم:

  • درب تمام شیشه که در آن کل محصول از شیشه تولید می شود.
  • شیشه و فلز که در آن، شیشه با فلزاتی همچون آلومینیوم، فولاد ضد زنگ و… به صورت ترکیبی در ساخت درب نقش دارند.
  • درب ‌های شیشه ای و چوبی که در این محصول شیشه و چوب به صورت ترکیبی در تولید درب نقش دارند.
  • درب ‌های شیشه و پلی‌کربنات که جهت افزایش استحکام و مقاومت درب شیشه ‌ای لابی، پلی‌کربنات استفاده می شود.

کلام آخر

درب ورودی ساختمان یا همان درب لابی از اصلی ترین قسمت های هر ساختمانی است و نمایانگر سلیقه ساکنین می باشد. تنها زمانی درب لابی شما جلوه ای زیبا و شکیل ایجاد خواهد کرد که با نمای ساختمان هماهنگ باشد. در واقع، می بایست میان طرح لابی و نمای بنا تناسبی برقرار شود تا جذابیت کار دیده شود. برای نمونه، بهتر است در ساختمان هایی با نمای کلاسیک، درب لابی شیشه ای به کار نبرید. زیرا درب های شیشه ای بیشتر با ساختمان های مدرن هماهنگ می باشند.

افرا درب یک مجموعه قابل اعتماد و متخصص در امر تولید و عرضه درب های لابی در انواع مدل ها و جنس های گوناگون می باشد. این شرکت مفتخر است که در حوزه تولید درب های لابی، بالاترین کیفیت را همراه با بهترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.