درب لابی ضد سرقت

در حال حاضر، به علت افزایش آمار سرقت و به وجود آمدن حس نگرانی در بین افراد برای از دست دادن اموال خود، استفاده از درب های ضد سرقت گسترش یافته است. درب های ضد سرقت انواع گوناگونی دارند که از جمله محبوب ترین آن ها درب لابی ضد سرقت برای ساختمان ها می باشد. درب های لابی ضد سرقت مورد استفاده در آپارتمان ها شامل آن دسته از درب هایی می شوند که دارای امنیت بسیار بالا هستند. همچنین، از مرغوب ترین متریال ساخته می شوند. این درب ها اندازه و ابعاد بزرگ تری در مقایسه با سایر درب ‌های آپارتمانی دارند. این محصولات، عموما به صورت یک و نیم لنگه، دو لنگه و سه لنگه تولید و عرضه می شوند.

اگر شما هم قصد خرید یک درب لابی را دارید، در ادامه همراه ما باشید. در این مطلب می خواهیم با ساختار و ویژگی های مهم این درب های پرکاربرد آشنا شویم. همچنین انواع درب داخلی علاوه بر زیبایی و سادگی کیفیت بسیار بالایی دارد. معمولا از رنگ های خنثی استفاده می شود.

ساختار درب لابی ضد سرقت

اکثر درب های ضد سرقت شامل یک شاسی فولادی می باشند. این بدنه فولادی نقش بسیار مهمی در تامین اهمیت دارد و سدی مقاوم در برابر ورود سارقین است. یک روکش بر روی این ساختار فلزی قرار می گیرد که در زیبایی و جلوه درب ضد سرقت لابی تاثیر گذار خواهد بود. این روکش می تواند از چوب طبیعی یا روکش پی وی سی تهیه و هر طرح و جزئیاتی بر روی آن ایجاد شود.

مورد مهم دیگری که در ساختار درب ضد سرقت لابی نقش برجسته ای دارد، قفل های درب می باشند که می بایست در بدنه قسمت فولادی قرار گیرند. قفل های مورد استفاده باید ضد برش، ضد اسید و نشکن باشند. در غیر این صورت، حتی اگر شما بهترین و با کیفیت ترین فولاد را برای بدنه درب انتخاب نمایید، باز هم سارقین می توانند با شکستن یا از بین بردن قفل ها به آسانی به محیط داخلی ساختمان شما راه یابند.

 

 

درب لابی ضد سرقت

ویژگی های مهم درب لابی ضد سرقت

درب های ضد سرقت لابی می بایست حداکثر امنیت را با حداقل امکان نفوذ پذیری برای ساختمان ایجاد نمایند. همانگونه که از نام این درب ها مشخص است، امنیت مهم ترین ویژگی درب های ضد سرقت می باشد. تفاوتی ندارد که شکل ظاهری درب چگونه طراحی شده باشد. همچنین، درب های ضد سرقتی که در ورودی ساختمان ها و آپارتمان ها نصب می شوند، می بایست عایق حرارت و صوت بوده و در برابر ضربه و آتش سوزی نیز مقاومت خوبی از خود نشان دهند.

از دیگر ویژگی های اصلی درب های ضد سرقت می توان به این موضوع اشاره نمود که شکاف بین درب و چهارچوب درب ضد سرقت نبايد بیشتر از چهار یا پنج میلی متر باشد. در صورتی که شکاف بزرگ تر باشد، باز کردن درب از طریق یک میله خمیده برای سارقین راحت است. چگونگی باز و بسته شدن این درب ها، نشانه کیفیت واقعی آن ها می باشد. درب لابی ضد سرقت نصب شده می بایست به آسانی، بدون صدا و با کمی فشار باز و بسته شود.

بهترین نوع درب لابی ضد سرقت

افرادی که می‌خواهند یک درب ضد سرقت برای لابی تهیه کنند، به دنبال این هستند که کدام یک از درب‌های ضد سرقت مناسب‌تر می باشند. امروزه، انواع متنوعی از درب های ضد سرقت تولید می شوند که جهت تشخیص بهترین آن ها باید فاکتورهایی را مد نظر داشته باشید. مناسب ترین درب لابی ضد سرقت یا همان امن ترین نوع درب ورودی ساختمان، محصولی است که استانداردهای لازم جهت تامین و برقراری امنیت را داشته باشد. مجموعه افرا درب با بهره گیری از متخصصان و افراد با تجربه، بهترین درب های لابی را با مناسب ترین قیمت برای مشتریان عزیز عرضه می کند.

قیمت درب ضد سرقت لابی

هزینه ای که باید برای خرید درب های ضد سرقت لابی پرداخت شود، متفاوت است. در حقیقت، نوع فولاد و ضخامت آن جهت تولید این درب ها از قابل توجه ترین موارد در تعیین قیمت درب های ضد سرقت می باشد. علاوه بر این، جنس روکش و نوع و برند قفل و یراق آلات از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت این درب ها است. برندهای معتبر قفل و یراق آلات قطعا قیمت بیشتری نسبت به محصولات دیگر خواهند داشت. اندازه ابعاد و طرح درب از موضوعات مهمی هستند که در قیمت گذاری یک درب لابی ضد سرقت نقش دارند.

کلام پایانی

با توجه به امنیت قابل توجهی که درب های ضد سرقت برای ساختمان ها فراهم می کنند، نسبت به سایر درب ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. افرا درب یکی از با سابقه ترین و معتبرترین تولید کنندگان درب ضد سرقت می باشد. تمامی درب های این مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب هستند. افرا درب یکی از پیشروترین شرکت ها در حوزه تولید و عرضه انواع درب های ایمنی و ضد سرقت است که بیش از دو دهه فعالیت دارد. همواره تلاش این مجموعه در راستای ارائه‌ محصولات باکیفیت و خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.