درب لابی لاکچری

یکی از شاخص هایی که در رابطه با زیبایی، جلوه و امنیت یک ساختمان نقش مهمی داشته و در ایجاد نظر اولیه نسبت به یک بنا تاثیر زیادی دارد، درب لابی لاکچری می باشد. هرچقدر که در یک محیط احساس امنیت بیشتری داشته باشید، به همان اندازه آرامش شما نیز بیشتر خواهد بود. در واقع، افراد جهت ورود به لابی ساختمان می بایست به آسانی و راحتی با امنیت خاطر از درب لابی استفاده نمایند. یکی از انواع درب ها هم که می تواند برای امنیت افراد مناسب باشد درب ضد حریق است که دارای دستگیره آنتی پنیک فشاری و جک آرام بند است.

در صورتی که زیبایی ساختمان برای شما مهم است، بهتر است به‌ جای درب ‌داخلی، درب لابی لاکچری نصب کنید. بسیاری از مشتریان در زمان انتخاب محصول مناسب برای درب ورودی لابی، افزون بر امنیت، بر زیبایی و ظاهر زیبا و مجلل این محصولات نیز تاکید دارند. پیشرفت در حوزه ساخت مدل های متنوع درب های لابی لاکچری دلیلی شده که روز به روز تقاضا برای خرید این درب ها افزایش یابد. همچنین، وجود رنگ های گوناگون این درب ها سبب شده که قابلیت هماهنگ شدن با طراحی و نمای ساختمان را داشته باشند. در ادامه این مطلب قصد داریم به توضیح مطالب مهمی در مورد درب های لابی لاکچری بپردازیم.

درب لابی لاکچری چیست؟

درب های لابی لاکچری از آن دسته محصولات گران قیمت و شکیل می باشند. این نوع از درب ها به عنوان گران قیمت ترین مدل درب ساختمانی شناخته می شوند. درب های لابی عموما جهت نصب در ساختمان های مدرن و امروزی به کار برده می شوند و زیبایی آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. بعضی از مدل های درب لابی نیز وجود دارند که دارای ظاهری بسیار مجلل و لوکس می باشند و به عنوان درب لابی لاکچری معروف هستند.

در هنگام ساخت درب های لابی لاکچری از انواع قفل و یراق آلات، تاج و دورکوب با کیفیت، شکیل و گران قیمت استفاده می نمایند. علاوه براین، به کارگیری روکش های چوبی با کنده کاری و منبت کاری موجب افزایش جذابیت این محصولات و سرانجام افزایش قیمت آن ها خواهد شد. در انتخاب و خرید این درب افزون بر ظاهری زیبا، می توانید از امنیت بالای این مدل از درب های ورودی نیز برخوردار شوید.

 

 

درب لابی لاکچری

تفاوت درب لابی لاکچری با سایر درب ‌ها

همه درب‌ های لابی، می بایست بر اساس استانداردهای مشخصی ساخته شوند. ولی این استانداردها خود دارای یک حداقل و حداکثری می باشند. عموما درب ‌های لابی لاکچری از لحاظ کیفیت متریال و چگونگی فرآیندهای تولید محصول، دارای حداکثرها هستند.

به طور معمول، بدنه اصلی درب ‌های لابی لاکچری تمام چوب می باشند. چوب های راش یا گردو دو متریالی هستند که جهت تولید این نوع از درب ها بیشتر کاربرد دارند. این امر سبب می شود که ظاهر این درب ‌ها نسبت به درب ‌هایی که با متریال چوبی دیگر ساخته می‌ شوند شکیل تر باشد. همچنین، عموما طرح ‌های به کار رفته بر روی بدنه درب های لابی لوکس، تماما متمایز از طرح ‌های رایجی است که برای درب ‌های لابی معمولی استفاده می‌ شوند.

عوامل موثر بر قیمت درب لابی لاکچری

افزون بر زیبایی ظاهری و استحکام بالای درب های لابی لاکچری، قیمت هم از موضوعات قابل توجه این درب ها می باشد. هرچقدر که کیفیت و ضخامت این درب مورد پسند شما بیشتر باشد، قطعا باید هزینه بیشتری برای آن بپردازید. از این رو، تعیین قیمت برای این نوع از درب ها به عوامل گوناگونی همچون طرح هایی که روی محصول منبت کاری شده، نوع متریال به کار رفته و… بستگی خواهد داشت.

عموما رنگی که برای این درب ها مورد استفاده قرار می گیرد به صورت پلی اورتان و یا پولیش است. بنابراین، این مورد هم بر قیمت درب های لابی لاکچری تاثیر گذار است. همچنین، در صورتی که ضخامت عایق لنگه چهارچوب بیشتر باشد، قیمت درب نیز بیشتر می باشد. در آخر، اگر که برند درب مورد نظر شما جزو معتبر ترین برندها بوده و ساختار و ضخامت درب براساس آخرین استانداردهای جهان باشد، قیمت آن محصول بیشتر خواهد بود.

سخن آخر

امروزه، استفاده از درب لابی در مقایسه با گذشته متداول تر شده است و یکی از شاخص های مهم در هر ساختمان محسوب می شود. با توجه به آنچه در این مطلب بیان شد، دربی که از متریال خاص، با کیفیت و یا گران قیمت ساخته شده باشد را درب لاکچری می نامند. درب های لاکچری عموما از جنس چوب بوده و دارای طرح های نفیس می باشند. این نوع درب ‌های لابی معمولا جهت نصب در ساختمان‌ های مجلل کاربرد دارند و نمای خاص و جذابی را به این ساختمان ‌ها می بخشند.

مجموعه افرا درب، تولید کننده انواع درب لابی در ایران می باشد. تولید درب از تخصص ‌های اصلی این شرکت بوده و محصولات زیبا و با کیفیتی را به مشتریان ارائه می دهد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.