شاخص های انتخاب درب های آپارتمانی برای خرید

بهتر است قبل از انتخاب درب مورد نظر برای واحد مسکونی خود، مطالبی را مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم. امروز شاخص های انتخاب درب های آپارتمانی برای خرید را بررسی می کنیم.

رعایت برخی مسائل و موارد در زمان خرید درب آپارتمانی و تجاری مهم بوده و باید با اطلاعات کامل از نوع کاربری درب مورد نظر، اقدام به خرید درب نمایید. شرکت های معتبری در ایران درب های ضد سرقت چوبی فلزی تولید می کند که برخی از آنها استانداردهای لازم را برای تولید طراحی و مونتاژ محصولات در نظر می‌گیرند. در ادامه به نکات مهم در زمان خرید در توجه نمایید.

درب ورودی واحد آپارتمانی

درب ورود به دلیل رفت آمد های زیاد و اسباب‌کشی بیشتر در معرض آسیب‌های مختلفی قرار می گیرد. پس بهتر است از موارد و جزئیات بسیار با کیفیت و درجه یک در تولید این سری درب ها استفاده شود. درب های ورودی خانه امروزه به شکل فلزی و یا چوبی بوده و از استحکام کافی در مقابل ضربه و آسیب های حاصل از سرقت دارد. درب های ضد سرقت بیشتر در قسمت ورودی خانه استفاده شده و می توانید از تکنولوژی های روز در تولید و طراحی این دردها نیز استفاده نمایید. این سری درب ها دارای قفل های چند زبانه بوده و تا حدودی می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی اقدام به خرید نمایید.

درب اتاق های خواب و استراحت

برای خرید و سفارش درب های اتاق می توانید به سایت افرا درب مراجعه نمایید. و سفارش خود را نهایی کنید. در زمان خرید درب اتاق می توانید به شاخص‌ های عایق صدا بودن درب توجه نمایید. بسیاری از درب ها در بازار موجود بوده و برای خرید درب اتاق نیازی به هزینه های کلان وجود ندارد. لازم به ذکر است که درب های اتاق در رنگ و شکل های مختلفی در بازار موجود است.

شاخص های انتخاب درب های آپارتمانی

انتخاب درب بر اساس آب و هوای منطقه مورد نظر

یکی دیگر از نکاتی که کمتر به آن توجه می کنیم، محل زندگی و شهر محل سکونت ما می باشد. در برخی از استان های ایران شاهد آب و هوای مرطوب و شرجی هستیم. در این زمان پیشنهاد می کنیم درب های خریداری نمایید که عایق رطوبت بوده و از پوسیدگی و زنگ زدگی آن در زمان کوتاه جلوگیری نماید. اگر در منطقه خشک یا سردسیری هستید، می توانید از درب های مختلف استفاده نمایید. لازم به ذکر است که درب عایق رطوبت بیشتر در مناطق شرجی مانند شمال و جنوب ایران دارد

انتخاب درب بر حسب دکوراسیون خانه

اگر از رنگ و تم خاصی در طراحی دکوراسیون وسایل خانه خود استفاده کرده اید، می توانید برای خرید درب مناسب خود از درب های درب سرویس بهداشتی و اتاق ها که از معماران داخلی و افراد مجرب در این زمینه کمک های لازم را دریافت نمایید. رنگ و طراحی مناسب درب های خانه می تواند زیبایی غیر قابل وصفی را برای خانه به وجود آورد

شاخص های انتخاب درب های آپارتمانی

وزن درب

یکی از نکات غیر قابل کتمان در زمان خرید درب خانه، وزن آن است. با توجه به این که درب های ضدسرقت امروزه از ترکیب چوب و فلز بوده و معمولا وزنی بسیار سنگین را دارا می باشند. سنگینی درب به دلیل استحکام و جلوگیری از سرقت خانه می باشد. ولی برای خرید درب های اتاق خواب و درب های داخلی خانه می توانید محصولاتی را انتخاب کنید که امکان جابجایی آسان تری را داشته باشد. و این نکته بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

درب سرویس بهداشتی و حمام

همانطور که پیش‌تر هم بحث کردیم درب سرویس بهداشتی و اتاق خواب بسیار مهم بوده و باید در زمان خرید به درب ملامینه با روکش ملامینه و یا ضد آب بودن درب سرویس بهداشتی دقت نمایید. اگر از درب ضد آب استفاده می نمایید، به نبود شکاف و یا خراش دقت نمایید. با جذب آب به تدریج قسمت‌ های مختلفی از درب شکافته و پوسیده می شود. برای نتیجه گیری بهتر از رزین در قسمت های مختلف آن استفاده شده که باعث ماندگاری و عدم جذب آب در زمان های مختلف مکان های آب و هوایی شود.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.