نکات کلیدی در زمان خرید درب داخلی

درب داخلی واحد مسکونی یا تجاری یکی از پرکاربرد ترین درب های خانه است. ضروری است کیفیت تجهیزات به کار رفته در درب را در اولویت قرار داده و سپس اقدام به خرید نمایید. به منظور یادگیری شما امروز نکات کلیدی در زمان خرید درب داخلی را مورد بررسی قرار می دهیم.

درب داخلی در مقابل درب ساختمان و درب ورودی خانه از اهمیت کمتری برخوردار است. اما با توجه به برخی نکات از جمله ظاهر و کیفیت تجهیزات، امروزه با استقبال مشتریان و انبوه سازان قرار گرفته است.

ظاهر درب

در زمان خرید درب داخلی باید با توجه به نوع و سبک دکوراسیون، درب متناسب را انتخاب و سفارش دهید. امروزه از سبک های معماری برای طراحی دکوراسیون استفاده می شود. نصب درب ناهماهنگی با دیگر تجهیزات خانه باعث ظاهر نا خوشایند در خانه می شود. سعی کنید از درب مناسب با دکوراسیون استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر با همکاران سایت افرا درب و متخصصان دکوراسیون داخلی در ارتباط باشید.

 خرید درب داخلی

کیفیت تجهیزات

استفاده از تجهیزات با کیفیت، یکی از مهم ترین نکات کاربردی در داخل خانه است. در صورتی که از لولا، دستگیره و وسایل تجهیزات با کیفیتی در درب داخلی استفاده شود، با طول عمر بیشتری مواجه خواهید بود. حتماً تمامی نکات را در زمان خرید در نظر داشته باشید، تا از اجناس بی کیفیتی در طراحی در استفاده نشود.

نوع کاربری درب داخلی

از لحاظ ساختار و جنس طراحی، درب اتاق خواب با سرویس بهداشتی و حمام متفاوت است. درب سرویس بهداشتی و حمام بیشتر با رطوبت سر و کار داشته، و اگر از درب چوبی در طراحی در استفاده شود، عمر کوتاه تری خواهد داشت. می‌توان برای جلوگیری از جذب آب، از روکش های pvc و آی بی اس استفاده کرد. پس پیشنهاد می کنیم، نوع کاربری درب را در هنگام سفارش مشخص نمایید. برای اتاق خواب می توانید از درب های چوبی مانند ام دی اف و سایر استفاده نمایید.

توجه به ابعاد چهار چوب درب

بسیاری از افراد بدون اندازه گیری دقیق اقدام به خرید و سفارش درب می‌نمایند و در زمان نصب با ابعاد متفاوت و نا هماهنگ با چهارچوب رو به‌ رو می‌ شوند. پس در زمان سفارش حتما اطلاع دقیقی از اندازه چهارچوب درب مورد نظر داشته سپس سفارش و خرید نمایید. برای نتیجه گیری بهتر پیشنهاد می کنیم از کارشناسان متخصص در زمینه درب های خانه برای اندازه گیری استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر با سایت افرا درب در ارتباط باشید.

 خرید درب داخلی

سفارش درب با برشکاری CNC

برای اینکه درب منزل شما زیبا تر و هماهنگ با دکوراسیون داخلی شما باشد، می توانید از طرح های CNC برای جلوه بیشتر درب استفاده نمایید. درب های CNC زمان بیش برای برای ساخت داشته و هزینه متقابلاً بیشتری نیز خواهد داشت. پس می توانید بر حسب رنگ بندی و انواع برشکاری بر حسب سلیقه خود را به سازنده سفارش دهید. برای خرید انواع درب های ضد سرقت آهنی، چوبی درب های ام دی اف می توانید، به سایت افرا درب مراجعه کرده و قیمت های مناسب آن را مشاهده نمایید.

توجه به جنس و متریال در زمان خرید درب داخلی

در زمان خرید درب داخلی به این نکته توجه داشته باشید؛ به غیر از جنس چوب و روکش پلاستیکی درب داخلی دارای انواع آهنی، شیشه خور، فایبر گلاس، آلومینیومی و غیره نیز می باشد. هر کدام دارای کاربرد های مختلفی در صنعت است. به طور مثال درب آلومینیومی از وزن بسیار سبک و مقاومت بسیاری برخوردار است. در مقابل رطوبت و آب واکنش چندانی نداده و دچار پوسیدگی نمی شود. درب های آلومینیومی را می توانید به صورت کشویی و لولایی سفارش داده. یکی از کاربرد های مهم درب آلومینیومی، نصب آن در بالکن و سرویس بهداشتی می باشد.

درب شیشه ای داخل سرویس بهداشتی

برای جداسازی سرویس بهداشتی با حمام که در برخی از خانه ها به صورت مشترک ساخته شده، می توانید از درب های شیشه ای نشکن به صورت مات استفاده نمایید. این درب ها جلوه بسیار زیبایی برای سرویس بهداشتی و حمام شما ارائه کردهو برای چارچوب این درب ها از چارچوب های آلومینیومی و آهنی استفاده می شود.

جنس درب های شیشه ای

درب های شیشه ای برای بالکن به صورت ساده و نشکن طراحی شده، و اغلب جنس مات دارند. هرچند می توانید از شیشه های نشکن شفاف نیز استفاده نمایید. در نظر داشته باشید، که می توانید از شیشه های کتیبه دار یا با لیبل و مارک مورد نظر در خانه و یا مرکز تجاری استفاده نمایید.

سخن آخر

بحث امروز ما در مورد نکات کلیدی در زمان خرید درب داخلی بوده و امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.