ویژگی های مهم درب HDF در زمان خرید

درب های خانه با توجه به کاربرد و سفارش مشتری ساخته و نصب می شود. در ادامه می خواهیم به صورت دقیق تر در مورد درب HDF صحبت کنیم. در آخر ویژگی های مهم درب HDF در زمان خرید را بررسی می کنیم؛ تا شما انتخاب آسان تری داشته باشید.

 

معرفی درب های اچ دی اف

درب های اچ دی اف نوع جدیدی از درب ها بود؛ که با تکنولوژی جدیدی ساخته شده است. این درب ها دارای تراکم بالایی بوده و در انواع طرح ها و رنگ های مختلف وارد بازار می شوند. درب های اچ دی اف بیشتر در داخل خانه استفاده شده؛ و همچنین برای درب ورودی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه سعی می کنیم به مزایا و ویژگی های مهم درب های HDF اشاره نماییم.

 

ساخت درب های HDF

 

درب های خام اچ دی اف

درب HDF

درب های HDF از نوعی تخته فیبر با چگالی بالا ساخته شده؛ که در زمان طراحی و ساخت آن از فیبر، چسب با فشار بسیار بالا استفاده می شود. چگالی این درب ها بالا بوده و به صورت حدودی 800 کیلوگرم بر متر مکعب است. با افزایش چگالی درب، استحکام درب ها بیشتر می‌شود. در نتیجه می‌ توان درب ها را به رنگ‌ های مختلفی رنگ آمیزی کرده و روکش های متنوعی استفاده کرد.

 

موارد استفاده از درب های اچ دی اف

از درب های اچ دی اف می توان برای ساخت درب های ضد سرقت یا درب های روکش ملامینه استفاده کرد. همچنین برخی از درب های پی وی سی ضد آب نیز دارای تکنولوژی ساخت درب های HDF هستند و برای محیط های مرطوب و شرجی استفاده می‌ شود.

 

ویژگی های مهم درب hdf

اشکال درب HDF

این درب ها عمومی با با سه نوع طراحی شده و نصب می شود.

درب هایی با ورق HDF مسطح؛ درب هایی با ورق HDF روکشی؛ درب هایی با ورق HDF قالب گیری شده.

نصب درب های HDF

 

ویژگی های مهم درب hdf

 

از این درب های بیشتر برای ساخت درب اتاق خواب و سرویس بهداشتی استفاده می شود. برای اتاق های داخلی منزل می توانید از ورق هایی با ضخامت ۳ میلی متری استفاده نمایید. اگر نیاز به درب اچ دی اف برای درب ورود داردید، می‌ توانید از ورق‌های ۶ میلیمتری فشرده که مقاومت بالایی دارد، استفاده نمایید. طراحی شیار های سی ان سی در درب های HDF امکان پذیر بوده و می توانید با سی ان سی درب های زیبا تری را طراحی نمایید.

 

نکات مهم در استفاده از درب های HDF

در نظر داشته باشید که درب های HDF اگر در معرض رطوبت قرار گیرد، سعی کنید چارچوب و قسمت‌ های زیرین درب را به خوبی رنگ آمیزی نمایید. با توجه به این که این قسمت های درب به خوبی رنگ‌ آمیزی نشود، مقاومت زیادی در برابر آب و رطوبت نداشته و با جذب آب متورم می شود. می‌توانید برای سرویس بهداشتی و حمام از درب های فشرده پی وی سی نیز استفاده نمایید که مقاومت نسبتاً بالایی را برخوردار هستند.

 

انواع روکش درب های HDF

درب های اچ دی اف با توجه به نوع کاربرد آن با روکش های مختلفی طراحی می‌ شوند. برای استفاده در مناطق مرطوب می توانیم درب اچ دی اف با روکش پی وی سی استفاده نمایید. درب های HDF دارای مقاومت بسیاری بوده و از ضخامت کافی برخوردار هستند.

 

ویژگی های مهم درب hdf در طراحی

می‌توان از دستگاه سی ان سی نیز برای ایجاد طرح استفاده نمایید. همچنین درب های HDF را می توانید با روکش طبیعی چوبی سفارش داده و از روکش های طبیعی درخت بلوط استفاده نمایید. امکان استفاده از طرح‌ های جذاب مطابق با دکوراسیون خانه بر روی درب روکش طبیعی HDF وجود دارد.

انواع روکش درب های hdf

موارد مهم در زمان خرید درب HDF

درب های HDF قیمت ارزان تری نسبت به سایر درب های منازل داشته و می‌ توانید با قیمت کمتر به صورت مقرون به صرفه این درب ها را خریداری نمایید. در مقابل درب های HDF مقاومت بالایی در زمان استفاده به عنوان درب اتاق خواب داشته و سعی کنید برای محیط های مرطوب حتی‌المقدور از درب اج دی اف استفاده نفرمایید. درب HDF جزء درب های لوکس نبود و دارای کیفیت معمولی و از مواد غیر طبیعی ساخته شده است. سعی می شود با استفاده از طرح های سی ان سی اشکال زیبایی از این درب را تولید و به بازار روانه کرد.

 

جمله آخر

امروز به ویژگی های مهم درب HDf در زمان خرید اشاره کردیم. برای مشاهده طرح های مختلف درب HDF و آشنا شدن بیشتر با این سری درب ها، به سایت افرادرب مراجعه کرده و امکان مقایسه و مشاهده قیمت های مختلف درب وجود دارد. برای بررسی بیشتر درب های زینتی، چوبی، ضد سرقت، درب ملامینه، ضد حریق و غیره با ما همراه باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.