یکی از طرح های جدید کمد دیواری، طرح کمد دیواری ریلی بوده که امکان طراحی و نصب در منازل و ساختمان های تجاری وجود دارد. برای مشاهده نمونه ها و طراحی کمد دیواری ریلی همراه ما باشید. انتخاب طرح مناسب برای کمد دیواری یکی از چالش های طراحی دکوراسیون داخلی منازل محسوب می شود. علاوه بر زیبایی و امکانات بیشتری در داخل کمد ها، برای کاربران ایجاد می شود. بهتر است قبل از خرید کمد به مدل های آن توجه نمایید همچنین جنس کمد ها، طراحی درب و لولا های آن اهمیت بسیاری دارد.

کمد دیواری ریلی

مزایا کمد دیواری ریلی

تنها دلیل خرید کمد دیواری زیبایی و دکوراسیون نبود و باید در کنار آن کیفیت چوب کمد دیواری، استفاده از فضای بیشتر، سر و صدای کمتر و امکان نصب آینه دقت نمایید. امروزه بیشتر منازل دارای ابعاد کوچک است. با توجه به قیمت خانه ها کاربران سعی می کنند خانه های کوچک تر بخرند تا قیمت کمتری داشته باشد. در نتیجه وجود فضا در داخل اتاق اهمیت بسیاری دارد.

بهتر است فضای کمد دیواری با مساحت اتاق هماهنگی داشته باشد که در زمان باز و بسته کردن درب مشکلی برای کاربران به وجود نیاید. همچنین کمد امکان نصب آینه نیز داشته و معمولاً در کمد دیواری ریلی امکان نصب آینه وجود دارد.

معایب کمد دیواری

در کنار مزایای آن باید به معایب کمد های دیواری های ریلی دقت نمایید. این نوع کمد ها دسترسی کامل به فضای داخل کمد نداشته و ممکن است کمد های ریلی دوام کمتری نسبت به کمد های لولایی داشته باشند. اگر مسیر ریل ها دچار انحراف یا کج شده ای باشد، در باز و بسته نمی شود و نیاز به دقت دارد. عمق کمد های دیواری کمتر از کمد های لولایی بوده و ممکن است نسبت به کمد های دیگر حجم کمتری داشته باشد.

انتخاب نوع کمد با شما بوده مزایا و معایب کمد های دیواری را در نظر گرفته و می توانید برای سفارش و خرید انواع کمد دیواری ریلی و لولایی به شرکت افرا درب مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید.

عوامل تعیین کننده قیمت کمد

ساخت کمد دیواری ریلی با کمد دیواری معمولی تفاوت چندانی نداشته باشد شما می توانید بر حسب سلیقه خود متریال بادوام و مناسب را انتخاب نمایید. در نظر داشته باشید اضافه کردن برخی آپشن ‌ها می تواند در قیمت این کمد موثر واقع شود. در نتیجه می توانیم به متریال استفاده شده به برای ساخت کمد دیواری اشاره نماییم. تعداد درب های کشویی طرح روی کمد، متراژ نهایی از عوامل تعیین کننده در کمد دیواری محسوب می شود.

برای استعلام آخرین قیمت و سفارش کمد دیواری مدنظر خود می توانید به سایت افرا درب مراجعه کرده و با کارشناسان سایت صحبت نمایید.

کمد دیواری ریلی

انواع کمد دیواری ریلی

اگر قصد سفارش و نصب کمد ریلی در اتاق خواب را دارید، می توانید انواع کمد ها بر حسب نوع سلیقه و تمایل خود را انتخاب نمایید. کمد دیواری ریلی دارای جنس چوبی در کلاس متفاوتی  بوده که از جمله چوب طبیعی، چوب سه لایه، ام دی اف، لنئوپان، شیشه و آینه ساخته می شود. کمد های دیواری دارای ریل چوبی و روکش چوبی بوده و ظاهری زیبا دارد. می توانید نقش و نگارهای مختلفی بر روی دیوار ایجاد نمایید. شما می توانید به جای نقش نگار از آینه استفاده نمایید که زیبایی دو چندانی برای منزل شما خواهد داشت.

اگر قصد سفارش طراحی انواع کمد برای منزل خود را دارید، می توانید به مجموعه افرا درب مراجعه کرده و انواع کمد و درب های اختصاصی برای درب ورودی ضد سرقت و درب های داخلی منزل را خریداری نمایید که با قیمت های مقرون به صرفه برای کاربران ارائه می شود.

جمع بندی

در این بحث به بررسی کمد دیواری ریلی پرداختیم و سعی داشتیم توضیحاتی در مورد مزایا و معایب و ساخت و قیمت کمد دیواری ارائه نماییم. کمد دیواری های ریلی معایبی نیز دارند اما محبوبیت آنها بیشتر از کمد دیواری های لولایی و ساده است. در زمان استفاده باید دقت نمایید که محل ریل کمد دچار آسیب نشود. حتماً در زمان خرید به مزایا و معایب کیفیت متریال انتخابی و طرح آن با توجه به فضا و دکوراسیون منزل دقت نمایید.

 

محصولات مرتبط:

خرید درب pvc

درب ضد حریق

درب HPL ملامینه

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.