درب ضد آب ارزان قیمت

به طور معمول درب های ضد آب در محیط های مرطوب استفاده می شود که از پوسیدگی درب جلوگیری شود. اگر نیاز به خرید درب ضد آب ارزان قیمت دارید، با ما در ادامه همراه باشید.

در قسمت های مرطوب خانه امکان رشد میکروب ها و قارچ ها در لا به لای چوب وجود دارند و باعث تولید مثل حشرات موذی مانند سوسک و همچنین پوسیدگی و خوردگی کامل درب می‌شود. در این صورت حشرات به داخل خانه منتقل می‌شود. برای جلوگیری از این مورد، پیشنهاد می کنیم از درب های ضد آب استفاده نمایید که تا میزان قابل توجهی از نفوذ آب به داخل درب جلوگیری می کند.

درب ضد بخار

درب ضد آب به درب های ضد بخار نیز مشهور بوده و از انتقال بخار و رطوبت از سرویس بهداشتی و حمام به داخل خانه جلوگیری می کند. با توجه به ساختار و تولید متفاوت در بضد آب، عمر بسیار بالایی نسبت به سایر درب های سرویس بهداشتی دارد. درب های ضد آب در واقع همان درب های چوبی بوده ولی از روکش های بسیار مقاوم استفاده شده است.

درب ضد بخار

انواع درب ضد آب

به طور کلی درب ضد آب  دارای دو نوع بوده و از این دو نوع ضد آب ای بی اس و جی آر پی که در تولید درب های سرویس بهداشتی، حمام حتی جکوزی، سونای استخر ها نیز استفاده می‌ شود. همچنین در تمام مراکز ورزشی کاربرد دارد

درب ضد آب abs

برای استحکام بیشتر درب های abs از چوب ام دی اف استفاده شده که لایه های میانی با abs پوشانده می شود. همچنین در لایه های انتهایی نیز از رویه پلاستیکی استفاده شده که مقاومت در را به بالا ترین نقطه خود می رساند. در واقع وجود ای بی اس داخل درب از از ورود فشار و حرارت بالا و انتقال آن جلوگیری می کند. این محصولات مقاومت استحکام بالایی داشته همچنین ساختار درب های abs به شکلی است که از ورود فشار های فیزیکی جلوگیری نماید. در برخی موارد به جای استفاده از چوب ام دی اف از نئوپان استفاده می شود که از طول عمر بالاترین را برخوردار است.

درب های abs

درب GRP

ماده اصلی در تولید درب های جی آر پی، فایبر گلاس بود که نوعی ماده از ترکیب پشم شیشه و نفت است. فایبر گلاس باعث می شود که رطوبت درب را پوسیده نکرده و آب به لایه های داخلی آن نفوذ نکند. اگر قصد خرید درب های جی آر پی را دارید، می توانید طرح های زیبا با توجه به چهارچوب خود را خریداری نمایید. حتماً به این نکته توجه نمایید که درب های جی آر پی دارای ابعاد و اندازه های مخصوصی بود و در صورت برشکاری و تراش خاصیت ضد آبی آن کاسته می‌ شود. اگر اندازه دلخواهی برای در نیاز دارید، پیشنهاد می‌ کنیم از دربهای abs ضد آب استفاده نمایید.

مزایا درب abs

درب ضد آب محدودیتی در انتخاب ابعاد نداشته و می‌ توانید با توجه به فریم یا چهارچوب خانه، درب مورد نظر را سفارش نمایید. بیشتر شهر های شمالی ایران که دارای رطوبت بسیاری است، از درب های ضد بخار استفاده می نمایند که تا ۹۹ درصد از انتقال بخار و رطوبت به داخل خانه جلوگیری می کند. درب های ضدآب وزن کمتری نسبت به سایر درب ها داشته و به آسانی می توانید نصب نمایید.

برای مقاوم سازی درب برابر نفوذ آب، از پیچ استفاده نمی‌ شود و ساختار منسجم دارد. همچنین در از ورود آتش و حرارت به داخل جلوگیری کرده و در برابر نفوذ حرارت مقاوم است. اگر محیط مورد نظر دچار آتش سوزی شود، از انتقال آتش جلوگیری می نماید.

کاربرد درب grp

بیشتر درب های grp در محیط های عمومی و ورزشی مانند استخر، سونا، جکوزی و غیره استفاده می شود و از انتقال رطوبت و بخار جلوگیری می نماید. در زمان نصب باید به تمام استاندارد های لازم دقت نمایید که به طور کامل از ورود یا خروج رطوبت به بیرون جلوگیری شود. درب ها مقاومت بالایی داشته و در مراکز درمانی مانند بیمارستان ها و آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این درب ها طوری ساخته شده که به آسانی قابلیت شستشو را داشته و از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار است. اگر به صورت مداوم درب جی آر پی را شستشو نمایید، درب پوسیده نشده و مقاومت خود را از دست نمی‌ دهد.

برای مشاوره جهت درب ضد آب ارزان قیمت با همکاران سایت افرا درب در تماس باشید. همچنین مدل ها و طرح های مختلف درب قابل مشاهده است.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.