در مورد درب های داخلی منزل چه می دانید

در مورد درب های داخلی منزل چه می دانید؟ با توجه به شرایط رطوبت برخی از قسمت های خانه و مقاومت درب در مقابل شرایط مختلف، باید درب مناسب انتخاب و خرید شود. با ما همراه باشید تا مطالب مفیدی در مورد خرید انواع درب داخلی منزل ارائه نماییم.

شاخص هایی همچون کیفیت و قیمت مقرون به صرفه، مورد توجه انبوه سازان قرار گرفته است. برای این که که تصمیمی بهتر در مورد خرید درب های منزل داشته باشید، این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

لزوم استفاده از درب های با کیفیت و مستحکم چیست؟

درب های داخلی منزل نقش مهمی در زیبایی و جلوه بخش‌ های مختلف خانه داشته و اگر این درب ها از استحکام کافی برخوردار باشند، می توانند سالیان سال برای شما قابل استفاده باشد. درب های نامناسب دچار شکستگی شده و با جذب رطوبت عمر درب به صورت محسوسی کاهش می یابد پس اولین قدم بررسی استحکام و کیفیت درب داخلی منزل است.

لزوم استفاده از درب های با کیفیت و مستحکم چیست؟

جنس درب های داخلی منزل

به صورت عمده درب های داخلی منزل جنس چوبی داشته و تلفیقی از چوب طبیعی و ام دی اف ساخته می‌ شوند. درب های ام دی اف قدرت و کیفیت بالایی نسبت به سایر در ب ها دارد. لازم به ذکر است که برای این که درب منزل ضد آب باشد، از روکش های مختلف pvc برای افزایش قدرت آن استفاده می شود. چوب های راش، بلوط و غیره از معروف ترین چوب های مقاوم برای طراحی درب داخلی منزل است.

روکش های طبیعی و مصنوعی درب های داخلی منزل

برای اینکه بتوانید با قیمت مقرون به صرفه درب مورد نظر را خریداری نمایید، از روکش های مصنوعی استفاده می شود که کیفیت نسبتاً بالایی را برخوردار است. با توجه به این که روکش های طبیعی فوق العاده گران بوده، روکش های مصنوعی گزینه مناسبی است. روکش های گردو، بلوط و غیره را برای زیبایی استفاده درب استفاده می کنند. این درخت ها کاربرد بیشتری در ساخت درب های داخلی منزل دارند.

سفارش چهار چوب

چهار چوب درب های داخلی دلخواه بوده و می توانید از چهار چوب های فلزی استفاده نمایید. چهارچوب چوبی و چهارچوب فلزی هرکدام مزایا و معایب خاص خود را داشته و می ‌توانید طبق سلیقه خود انتخاب نمایید. لازم به ذکر است، برای این که چارچوب شما زیبایی خاصی داشته باشد، از روکش چوبی برای پوشاندن چهار چوب فلزی استفاده می شود.

طرح مدرن درب های داخلی منزل

درب های چوبی داخلی منازل بر حسب سفارش شما به صورت مدرن و ساده طراحی و تولید می شود. می توانید با انواع روکش های دلخواه درب داخلی منازل را انتخاب و سفارش دهید. درب های داخلی دارای انواع رنگ بندی و طرح بوده و می توانید از برش های سی ان سی برای درب استفاده نمایید. برای مشاهده انواع درب داخلی و طرح‌ های متنوع می توانید به سایت افرادرب مراجعه نمایید که امکان ثبت سفارش و مشاوره با کارشناسان فروش سایت وجود دارد.

طرح مدرن درب داخلی

مقاومت درب های دلخواه

درب های داخلی دارای آستانه تحمل برای ورود ضربه یا حرارت و آتش سوزی است. در زمان خرید می توانید ویژگی هر درب را برای مقاومت آن در برابر آتش گرما و همچنین انتقال صدا را بررسی نمایید. امروزه اکثر درب های داخلی عایق صدا بوده و از پخش صدا در در ساختمان جلوگیری می کند. مقاومت درب در مقابل آتش و گرما متفاوت بوده و برخی درب ها می تواند چند ساعت در برابر آتش سوزی مقاوم بوده و از انتقال گرما حرارت و آتش به طرف دیگر جلوگیری نماید.

سخن پایانی

در نظر داشته باشید که برای اتاق خواب درب های اچ دی اف، ام دی اف و ای بی اس مناسب بوده و از روکش های pvc با طرح ها و رنگ های مناسبی استفاده می شود. اغلب برای سرویس بهداشتی از درب های ای بی اس استفاده شده و می توان برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به در از روکش های مقاوم تری استفاده نمایید. درب های آکوستیک یا درب های ضد حریق نیز جزء ویژگی‌ های درب های داخلی می باشد. برای مشاهده درب های مناسب برای خرید می توانید به سایت افرا درب مراجعه کرده و ثبت سفارش نمایید.

بحث امروز ما در مورد “در مورد درب های داخلی منزل چه می دانید” بود. امیدواریم مطالب که مطالعه نمودید مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.