نکات فنی و مهم در زمان سفارش درب ضد حریق و سرقت

توجه به نکات فنی و مهم در زمان سفارش درب های ضد حریق و ضدسرقت بسیار مهم بوده و سعی کنید حتما با اطلاعات کامل نسبت به درب مورد نظر اقدام به خرید نمایید.

بررسی جنس بدنه و متقاوت آن، نوع و کیفیت قفل و زبانه آن، ظاهری شیک و رنگ متناسب با خانه و غیره از شاخص های مهم در زمان خرید و سفارش درب ضد حریق و ضد سرقت می باشد.

توجه به جنس محصول و کشور سازنده

درب های ضد سرقت بر اساس جنس بدنه خود به صورت وارداتی و تولید ایران بوده و همچنین برخی از درب های مونتاژ نیز در ایران به فروش می رسد. اجناس با کیفیتی در ایران موجود بوده که می توانید خریداری نمایید. درب های وارداتی از کشور ترکیه، چبن و ایتالیا از بهترین انواع درب های ضد سرقت می باشد. برخی از تجهیزات درب های وارداتی یا مونتاژ در ایران است. در زمان خرید به جنس محصول و کشور سازنده توجه نمایید.

اهمیت استفاده از قفل های با کیفیت در درب های ضدسرقت

در صورتی که از قفل ضد سرقت چند زبانه در این سری درب ها استفاده نشود، تبدیل به یک درب معمولی می شود. درب های ضد سرقت دارای قفل چند زبانه بوده و در قسمت‌های مختلف آن دیده می‌ شود. دستگیری محصول مهم بوده و استفاده از دستگیره های با کیفیت اهرمی که به آسانی باز و بسته شود در خرید آن مهم است. به این نکته ها توجه کرده تا باعث اذیت اهالی خانه در زمان باز و بسته کردن در نشود.

درصورت عدم تمایل می توانید اقدام به تعویض دستگیره درب و قفل ضد سرقت نمایید.

انواع قفل ضد سرقت

قفل درب دارای انواع مختلفی بوده که نسبت به نوع کاربری آن می تواند متفاوت باشد. قفل های دیجیتال، قفل اثر انگشتی، قفل ضد سرقت کارتی و قفل ضد سرقت کلیدی از جمله قفل های محبوب می باشد. در ایران برای استفاده در خانه ها عموما از قفل درب های ضد سرقت کلیدی استفاده می شود. قفل ضد سرقت کلیدی امنیت پایین تری از گفته های دیجیتال، کارتی و اثر انگشتی داشته ولی کیفیتی برابر دارد. با توجه به مکانیکی بودن آن عمر بیشتر از سایر قفل ها دارد. سعی کنید نسبت به نوع کاربری خود و میزان بودجه لازم اقدام به خرید درب ضدسرقت نمایید.

اهمیت استفاده از قفل های با کیفیت در درب ضدسرقت

مزایا و معایب درب های ضد سرقت

درب های ضد سرقت در میان سایر درب های ورودی، امنیت بالایی داشته و به دلیل جنس فلز و چوبی آن عمری طولانی تر از سایر در درب های معمولی دارد. به خاطر عایق بودن، از ورود گرد و غبار، حشرات، حیوانات موذی همچنین سر و صدا جلوگیری می‌ کند. برای واحد های آپارتمانی که فرهنگ همسایگی و رعایت رفاه حال دیگران مهم است، استفاده از درب ضد سرقت برای به حداقل رساندن سرو صدا پیشنهاد می کنیم. برای بالابردن امنیت خود فرزندان و همچنین همسایگان محترم از دردهای ضد سرقت با کیفیت استفاده نمایید. درب ساده خود را به درد ضد سرقت تبدیل نمایید.

مقاومت درب ها

مقاومت بالا اصلی‌ ترین دلیل خریدن درب ضد سرقت بوده که در میان موارد گفته شده بالاترین درجه ایمنی را دارد. با یکبار خرید می توانید سالیان طولانی از آن استفاده نمایید و عمر طولانی تری دارد.

استفاده از لولا های چندگانه باعث امنیت بیشتر ساکنان خانه می شود و همچنین می توانید لولا و سایر تجهیزات در های ضد سرقت را به راحتی از نمایندگان مجاز در سطح کشور خریداری نمایید. در ادامه به نسوز بودن درب های ضد سرقت می پردازیم. اگر در برج های چند طبقه زندگی می کنید، می توانید با خرید درب های ضد سرقت در صورت آتش سوزی از انتقال آتش به راهرو و سایر واحد های مسکونی جلوگیری نمایید.

جنس رویه درب ها

روکش‌های درب های ضد سرقت دارای انواع مختلفی بوده که برحسب سلیقه و نوع آن مورد استفاده قرار می گیرد. از لحاظ رویه می توانیم به رویه چوبی، روکش‌های تراشکاری شده سی ان سی، روکش برجسته، روکش برجسته ای کونامی، رویه پی وی سی، رویه ام دی اف و پرس اشاره نماییم

گرچه رویه های دیگری مانند رویه ملامینه بوده که ظاهری ساده تر نسبت به روی های چوبی و تراشکاری شده دارد. ضخامت برجستگی و تراش حداکثر ۱۰ میلیمتر بوده و سعی می کنند با رنگ آمیزی متنوع و جلوه زیبایی و به درب بدهند.

در ضمن توجه نمایید که رویه های چوبی قیمت بالاتری نسبت به رویه های فلزی و پی وی سی داشته و از جلب توجه بسیاری برخوردار می باشد. هر روی دارای مزایا و معایبی بوده که در سایر مقالات به تمام مزایای رویه های درب های ضدسرقت پرداخته‌ ایم.

امیدواریم با ارائه نکات فنی و مهم در زمان سفارش درب های ضد حریق و ضدسرقت، با اطلاعات کامل اقدام به خرید نمایید.

 

بیشتر بخوانید:

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.