یکی از موارد مهم در منازل و ساختمان های تجاری، لابی ساختمان بوده که در بدو ورود مهمان اولین بخشی است که با آن مواجه می شود. برای بررسی موارد مهم در انتخاب و طراحی لابی مدرن و کلاسیک با ما همراه باشید.

 

طراحی لابی مدرن

 

اهمیت ساخت و طراحی لابی مدرن و کلاسیک

طراحی دکوراسیون لابی امروزه مورد توجه کاربران و انبوه سازان قرار گرفته است. آپارتمان یا مراکز تجاری اگر دکوراسیون لابی درست و اصولی داشته باشد، افرادی که وارد می‌شوند حس بهتری نسبت به آپارتمان های خواهند داشت.

لابی شلوغ ظاهر مناسبی ندارند. استفاده از انواع چوب در لابی امروزه به یک اصل مهم در طراحی دکوراسیون لابی تبدیل شده است. با توجه به اینکه چوب بافت انعطاف پذیری دارد، می توانید انواع سقف کاذب، دیوارکوب، اجرای قرنیز و غیره را در لابی انجام دهید.

بهترین طراح دکوراسیون داخلی کیست؟

طراحی لابی مدرن و کلاسیک باید به شکل استاندارد و اصولی انجام شود. برای مشاهده لابی مدنظر خود با شرکت طراح و دیزاینر های منازل تماس حاصل نمایید. یکی از شرکت های معتبر در زمینه ساخت انواع دیوار، درب و کمد های دیواری شرکت افرا درب بوده که پروژه های موفقیت در زمینه طراحی لابی دارند.

مجموعه ای را انتخاب کنید که سابقه بسیاری در طراحی داخلی داشته تا در زمان ساخت دچار مشکل نشود. در نتیجه انتخاب تیم اجرایی ماهر اهمیت بسیار بالایی در طراحی دکوراسیون داخلی لابی ساختمان دارد.

عوامل مهم در طراحی لابی مدرن و کلاسیک

  • ابعاد لابی ساختمان

متراژ لابی آپارتمان برای ساخت دکوراسیون جدید اهمیت بسیاری در نحوه طراحی و اجرای دکوراسیون تاثیرگذار خواهد بود. اگر لابی شما با محدودیت فضا روبرو شود، قدرت مانور کمتری خواهید داشت. میزان وسعت و ارتفاع سقف را نیز در نظر داشته باشید. در طراحی لابی کوچک سبک مدرن و در لابی های بزرگ سبک کلاسیک بهتر خواهد بود. برای نتیجه گیری بهتر با کارشناسان دکوراسیون در تماس باشید.

در زمان سفارش به هزینه های اجرا لابی مدرن و کلاسیک توجه نمایید که نقش مهمی در سفارش شما خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر با گروه های تخصصی طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی تماس حاصل نمایید. برای استعلام آخرین قیمت به سایت افرا درب مراجعه نمایید.

  • متریال درب و دکوراسیون

در طراحی لابی از قسمت های مختلف منزل از جمله نمای ساختمان الهام گرفته می شود که به صورت کلاسیک یا مدرن ساخته شود. انتخاب روکش درب توجه به کیفیت ساخت و جنس چوب استفاده شده اهمیت بسیار بالایی دارد. بهتر است از چوبی استفاده کنید که در طراحی لابی هتل ها و ساختمان های شیک استفاده می شود.

در نظر داشته باشید که استفاده از اکسسوری ها مانند گیاه های آپارتمانی همچنین محوطه سازی و فضای سبز نیز می‌تواند در جلوه بیشتر ساختمان و لابی شما موثر واقع شود.

نور پردازی در ساختمان

توجه به نورپردازی ساختمان و لابی اهمیت بسیار بالایی دارد و این کار توسط افراد متخصص انجام می شود. نورپردازی نمای بیرونی ساختمان، محوطه ورودی، سالن راهروها، سالن انتظار و لابی باید هماهنگی داشته و از تکنولوژی روز دنیا مانند اینترنت اشیا می توانید استفاده نمایید.

به عنوان مثال می توانید از نور طبیعی و نور مصنوعی در پروژه های طراحی استفاده نمایید. برای سفارش انواع درب ضد سرقت درب های چوبی، فلزی و ساخت و طراحی دکوراسیون داخلی منازل به شرکت افرا درب مراجعه نمایید.

 

طراحی لابی مدرن

 

سایر موارد مهم طراحی لابی مدرن و کلاسیک

توجه به رنگ و نوع کفپوش لابی آپارتمان، توجه به کانتر، میز لابی، انتخاب رنگ و نوع پوشش دیوار ها، انتخاب رنگ و نوع مبل بر اساس طرح های دکوراسیون لابی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. سعی کنید در انتخاب کفپوش ها از کفپوش رنگ روشن استفاده نمایید. در نظر داشته باشید اگر لابی شما پر رفت و آمد است، از کف سنگی و اگر رفت آمد آنچنانی در آن وجود ندارد، از پارکت می توانید استفاده نمایید.

در ضمن میز لابی جزو اولین قسمتی است که مهمانان در زمان ورود با آن مواجه می‌ شود که باید لوکس استاندارد برای مهمانان باشد. برای اطلاع از سایر موارد مهم در طراحی لابی مدرن و کلاسیک به سایت افرا درب مراجعه نمایید.

 

 

محصولات مرتبط:

درب hdf

خرید درب ضد سرقت

درب CNC

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.