قفل آژیر دار درب ضد سرقت

قفل آژیر دار درب ضد سرقت


در حال حاضر، موضوع برقراری امنیت برای محل کار یا زندگی از موارد مهم و قابل توجه می باشد. با پیشرفته شدن سرقت ها، تجهیزات محافظتی نیز پیشرفته تر شده اند تا از ورود سارقین و از دست رفتن اموال جلوگیری نمایند. قفل آلارم دار یا همان آژیردار درب های ضد سرقت یکی از این ابزارهای کاربردی است. قفل آژیر دار درب ضد سرقت، ایمنی بسیار بیشتری را نسبت به قفل های نرمال برای شما به ارمغان می آورند. این نوع از قفل ها محافظتی بیشتر از حد استاندارد را عرضه می‌ کنند و دارای یک آژیر بلند هستند که در زمان دستکاری قفل به صدا در می ‌آید.

قفل‌ های آژیردار در سراسر جهان طرفدارن زیادی دارند. چراکه سطح امنیت بالاتری را در اختیار مشتریان قرار می‌ دهند تا خیالشان راحت باشد و نگران ورود سارقین به منزل خود نباشند. در ادامه این مقاله می خواهیم شما را با قفل آژیر دار درب ضد سرقت آشنا سازیم و مزایای استفاده از این قفل را بیان کنیم.

قفل آژیردار درب ضد سرقت

همانطور که بیان کردیم، یکی از انواع قفل هوشمند که در بازار وجود دارد و محبوبیت زیادی پیدا کرده است، قفل آژیر دار درب ضد سرقت است. این قفل بر روی درب ضد سرقت مدرن و جدید نصب می شود و دارای آژیر می باشد. قفل آژیردار از لحاظ ظاهری شبیه قفل درب های معمولی است، اما در هنگام باز شدن درب و فعال شدن سیستم، به شخص زمان معینی فرصت می دهد تا از طریق صفحه کلید کد امنیتی را وارد نماید.

در صورتی که کد امنیتی به درستی وارد نشود، آژیر دستگاه به صدا درآمده و ضمن اعلام خطر به شماره تلفن هایی که در حافظه دستگاه از قبل وارد گردیده پیام هشدار ارسال می کند. در واقع، هنگامی که افراد ناشناس قصد ورود به خانه یا محل کار شما را دارند، این آژیر به صدا در می آید. بنابراین، از این طریق ایمنی خانه یا محیط کار را افزایش می دهد.

 

انواع مختلف قفل آژیر دار درب ضد سرقت

قفل های آژیردار در چند مدل متنوع تولید و عرضه می شوند. بعضی از متداول ترین و پرکاربرد ترین مدل های قفل آژیردار به شرح زیر می باشند:

  • قفل آژیردار مکانیکی از طریق کلید فعال می گردد و آلارم هشدار دارد. در صورتی که هر ضربه، فشار و یا تلاشی جهت ورود به درب وارد شود، این آژیر به صدا در می آید .
  • قفل آژیردار اثر انگشتی با تنظیم نمودن اثر انگشت صاحب خانه فعال می شود. آژیر این قفل در صورت شناسایی هر اثر انگشت ناشناس شروع به اعلام هشدار می نماید.
  • قفل آژیردار دیجیتال که متداول ترین نوع این قفل می باشد، از طریق کد فعال می شود. صاحب خانه جهت باز و بسته نمودن درب باید کد را طی زمان مشخصی وارد کند و در غیر این صورت آژیر قفل به صدا در می آید .

مشخصات قفل های درب ضد سرقت آژیردار

قفل های درب ضد سرقت آژیردار دارای ویژگی هایی هستند که در این بخش برخی از آن ها را بیان می کنیم:

  1. امکان اعلام خطر باز شدن درب از طریق آژیر
  2. اعلام خطر ورود غیر مجاز از طریق پیامک به شماره های ثبت شده در دستگاه
  3. امکان تنظیم صدای آژیر دستگاه در سطح بلند و کم
  4. قابلیت نصب بر روی انواع درب از نظر سایز، اندازه و جنس
  5. قابلیت تنظیم مدت زمان مشخصی برای ورود کد امنیتی
  6. امکان اطلاع از وضعیت باطری دستگاه و شارژ بودن آن از طریق پیامک

چرا استفاده از قفل آژیردار توصیه می شود؟

طبق بررسی های انجام شده، استفاده از قفل آژیردار، سرقت از منازل را بسیار کاهش می دهد. چراکه وقتی آژیر قفل به صدا در می آید، سارق تمرکز خود را از دست خواهد داد و می خواهد که خیلی سریع آژیر را قطع کند. در این هنگام، قطعا همسایه ها از ورود افراد ناشناس آگاه می شوند و همچنین پیامک هشدار نیز برای صاحب خانه ارسال می گردد. همه این موارد سبب می شوند تا ساختمان هایی که قفل آژیردار بر روی درب ضد سرقت نصب می کنند از امنیت بیشتری برخوردار باشند و در نتیجه کم تر مورد هجوم سارقان قرار بگیرند.

قیمت قفل آژیر دار

خرید یک قفل مناسب برای درب منزل یا محل کار اهمیت زیادی دارد. چراکه قفل ها ایمنی درب ها را افزایش می دهند. قفل های درب ضد سرقت مدل ها و انواع گوناگونی دارند که در میان آن ها قفل آژیر دار درب ضد سرقت پر طرفدار می باشد. به دلیل کارآیی بسیار خوب این نوع قفل و امنیت قابل توجهی که برقرار می کند، دارای قیمت بیشتری می باشد. قیمت قفل های آژیردار باتوجه به مواردی همچون جنس قفل، کیفیت ساخت، برند سازنده، ابعاد و اندازه، تعداد سنسورها، نوع باتری ها و طول عمر آن ها، شدت صدای آژیر قفل و… متغیر می باشد. به طور کلی، قیمت این قفل ها خیلی زیاد نیست و همه می توانند از آن ها برای درب های ساختمانی خود استفاده نمایند. شما می توانید همچنین جهت خرید درب ضد سرقت برجسته به سایت افرا درب مراجعه کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.