از قفل پستچی چه می دانید؟

جهت افزایش امنیت درب منزل، می توانید از قفل های مناسب موجود در بازار استفاده نمایید. یکی از این قفل های کاربردی که ضریب ایمنی درب ها را بالا می برند، قفل های پستچی می باشند. در نظر داشته باشید که ضد سرقت بودن چارچوب و درب نمی تواند سبب شود که درب شما به طور کامل ضد سرقت باشد. زیرا قسمتی از امنیت درب های ضد سرقت به یراق آلاتی بستگی دارد که در تولید آن ها به کار برده شده است.

قفل پستچی قادر است تا در حد قابل قبولی جلوی ورود سارق به منزل شما را بگیرد و استفاده از این قفل‌ ها در درب های ورودی سبب افزایش امنیت خواهد شد. در این مطلب می خواهیم اطلاعات مفیدی را درباره قفل پستچی در اختیار شما قرار دهیم. همچنین شما می توانید برای خرید درب لابی و درب داخلی به افرا درب مراجعه کنید.

قفل پستچی چیست؟

از آنجایی که سرقت از خانه ها بیشتر از گذشته شده است، افراد به دنبال استفاده از تجهیزاتی می باشند که بتوانند ایمنی منزل خود را افزایش دهند. قفل های پستچی، نوعی پیشرفته ‌تر از قفل‌ های زنجیری هستند که از داخل روی درب نصب می ‌شوند.

هنگامی که شما از این قفل برای درب منزل خود استفاده نمایید، حتی زمانی که درب باز باشد، افراد ناشناس نمی توانند به خانه شما ورود کنند. زیرا این قفل سبب می شود تا درب به صورت کامل باز نشود. در واقع، با بستن زنجیر این قفل از داخل، درب تنها به اندازه ‌ای باز می‌ شود که بتوانید از لای آن یک بسته را تحویل بگیرید. ناگفته نماند که اکثر تولید کنندگان درب، انتخاب یراق آلات درب را به عهده مشتری می ‌گذارند و بابت آن مبلغی اضافه دریافت می کنند.

 

از قفل پستچی چه می دانید؟

چگونگی استفاده از قفل پستچی بر روی درب

نصب قفل پستچی بسیار راحت و بی دردسر است. این قفل در قسمت پشتی درب از داخل منزل و در زیر قفل اصلی قرار می گیرد. پس از به صدا درآمدن زنگ خانه، تنها باید سوئیچ این قفل را بچرخانید. در این صورت، پس از بازکردن درب، فقط 10 سانتی متر باز خواهد شد. جهت بالا بردن ضریب امنیت، می توانید از این قفل در شب ها نیز استفاده کنید. اگر درب ورودی شما کیفیت خوبی نداشته باشد و متریال به کار رفته برای ساخت آن مناسب و مستحکم نباشد، استفاده از قفل پستچی بی فایده است و تاثیر چندانی نخواهد داشت.

تفاوت قفل پستچی با قفل ضد سرقت

قفل پستچی به عنوان یک قفل مکمل در درب های ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرد و از باز شدن ناگهانی درب جلوگیری می نماید. اما قفل ضد سرقت با داشتن سیستم و مکانیزمی مطلوب تر، امنیت بیشتری را برای منازل ایجاد می کند. بنابراین، این قفل یکی از تجهیزاتی است که در افزایش امنیت درب های ضد سرقت و همچنین محافظت از کودکان موثر می باشد. با به کارگیری و نصب این قفل، می توانید به آسانی از ورود افراد ناشناس و سارقان به داخل منزل خود جلوگیری کرده و امنیت بیشتری را برای خود و خانواده تان فراهم نمایید.

قفل های پستچی امکان نصب بر روی چه درب هایی را دارند؟

قفل ها مهم ترین بخش از هر دربی می باشند. از این رو، توجه به نوع قفل و عملکرد آن در درب ها بسیار اهمیت دارد. قفل پستچی بعد از قفل اصلی که در درب های ضد سرقت نصب می شوند، از مناسب ترین تجهیزات جهت افزایش امنیت هستند. این قفل ممکن است که در هنگام خرید درب بر روی آن نصب نشده باشد و نیاز باشد که بطور جداگانه جدیدترین و بهترین نوع آن را خریداری نمایید.

توجه داشته باشید که همانطور که بیان کردیم، این قفل تنها برای درب هایی قابل نصب می باشد که از استحکام بالا در بدنه و کیفیت در متریال برخوردار باشند. در صورت عدم مقاومت مناسب و متریال بی کیفیت، این قفل با کم ترین فشار جدا می شود و کارایی نخواهد داشت.

قیمت انواع قفل پستچی

قفل های پستچی انواع و مدل های گوناگونی دارند و هر یک از متریال متنوعی تولید می شوند. از این رو، نمی توان بیان کرد که قیمت قفل پستچی چقدر است. به طور کلی، مواردی در تعیین قیمت این قفل ها تاثیر دارند که در ادامه آن ها را نام می بریم:

  • برند سازنده قفل
  • جنس قفل
  • کشور سازنده قفل
  • متریال به کار رفته در قفل

دقت داشته باشید که قفل های پستچی معمولا به عنوان یک ابزار جداگانه درب محسوب می شوند. به همین دلیل، جهت نصب آن ها بر روی درب ضد سرقت، می بایست هزینه جداگانه ای بپردازید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.