درب ضد سرقت ترموود چیست و چه مزیتی دارد؟

درب ضد سرقت ترموود چیست؟ در حال حاضر، توجه به نمای بنا بسیار زیاد شده و در این میان استفاده از متریال چوب بیشتر شده است. به کارگیری چوب ترموود در درب ‌های ضد سرقت به جلوه ساختمان زیبایی و جذابیت می بخشد. این نوع درب ها افزون بر داشتن ظاهری خاص، از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار می باشند و یکی از ایده آل ترین گزینه ها در بین انواع درب ضد سرقت هستند. درب های ضد سرقت ترموود در انواع و مدل های گوناگون برای کاربردهای مختلفی استفاده می شوند.

درب های ضد سرقت مناسب می توانند از خسارت های مالی جلوگیری کنند. چراکه درب اولین محافظ جهت مانع شدن از ورود سارقین به حساب می آید. این درب ها به علت عملکرد و کارایی که دارند در مقایسه با درب های دیگر در بین خریداران محبوب تر هستند.درب لابی روکش فلزی هم می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما جهت نصب درب لابی در بیرون ساختمان باشد. این درب با مقاومت و استحکام بالایی که دارد محبوبیت زیادی بین افراد پیدا کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به معرفی درب ضد سرقت ترموود چیست بپردازیم و مزایای برجسته این نوع درب را بیان کنیم.

درب ضد سرقت ترموود چیست؟

درب های ترموود از چوب ترموود تولید می شوند که نام خود را به این نوع درب ها اختصاص داده اند. ترموود نوع خاصی از چوب می باشد که به علت فرآوری با مکانیزم پیشرفته حرارت، در مقایسه با دیگر چوب ها از مقاومت و دوام بیشتری برخوردار است.

ویژگی‌ای که درب های ترموود را منحصر به فرد کرده است، این موضوع می باشد که جهت ساخت این نوع محصول از مواد شیمیایی استفاده نمی شود. همچنین، ترموود در برابر عوامل محیطی همچون کپک، حشرات موذی، موریانه، ساس و قارچ آسیب نمی بیند. این نوع درب ها به عنوان یکی از محبوب ترین مدل های درب های داخلی ساختمان از نظر مدل، امنیت، استحکام و… شناخته می شوند.

 

درب ضد سرقت ترموود چیست و چه مزیتی دارد؟

مزایای درب ضد سرقت ترموود

داشتن ویژگی های برجسته زیاد و بی نظیر درب های ضد سرقت ترموود، آن ها را به یک محصول لوکس و خاص تبدیل کرده است. از جمله مزایا و ویژگی های مهم درب های ضد سرقت ترموود به شرح زیر می باشند:

امنیت

مکانیزم تولید این نوع درب ها سبب مقاومت بالای آن ها در برابر ضربه، برش، شکستگی و… شده است. در واقع، به این دلیل که چوب های ترموود در دمای بالا و به دور از اکسیژن تولید می شوند، از استحکام و مقاومت زیادی برخوردار هستند. علاوه براین، قفل ‌های مورد استفاده برای درب های ضد سرقت ترموود، امنیت را افزایش داده و با ساختار و ورقه ‌های مستحکم ترموود ایمنی را چند برابر می کنند.

ظاهر زیبا

بسیاری از افراد به دنبال درب هایی هستند که علاوه بر ضد سرقت و مقاوم بودن دارای ظاهری خاص و چشم نواز باشند. درب های ضد سرقت ترموود دارای ظاهری زیبا می باشند و بنای شما را بسیار شیک و لوکس نشان می دهند. وجود تنوع زیاد در طرح ها و مدل های درب های ضد سرقت ترموود، سبب شده تا همه بتوانند با توجه به سلیقه درب مورد پسند خود را انتخاب نمایند و به ساختمان خود جلوه ببخشند.

عایق صوتی و حرارتی

درب های ضد سرقت ترموود در مقایسه با دیگر درب‌ ها در فاکتور هدایت گرما و سرما دارای عملکرد بهتری می باشند. این درب ها در برابر تابش مستقیم خورشید مقاومت بالایی داشته و آسیب نمی بینند. همچنین، عایق سازی صوتی درب های ترموود ایده آل است. از این رو، به عنوان درب های ورودی و لابی و در ساختمان های چند واحده بهترین گزینه می باشند. چراکه از انتقال صوت جلوگیری می نمایند و به عنوان سدی در مقابل عبور صدا عمل می کنند.

سازگار با محیط زیست

با توجه به این نکته که در ساخت درب های ضد سرقت ترموود به هیچ عنوان ماده شیمیایی به کار برده نمی شود، یکی از مزایای برجسته این درب ها سازگاری با محیط زیست است. در حقیقت، درب های ضد سرقت ترموود به محیط زیست یا سلامتی جانداران آسیبی نمی رسانند. این محصولات از جنگل های تجدید پذیر تولید می شوند و سازگار با محیط زیست، بهداشتی، قابل بازیافت و دارای عمر طولانی می باشند.

وزن کم

چوب های ترمو یا همان ترموود دارای وزن بسیار کمی هستند. از این رو، در صورتی که از این نوع چوب جهت تولید درب های ساختمانی استفاده شود، هم وزن سازه کمتر می شود و هم اینکه انتقال و جا به جایی این درب ها راحت تر خواهد بود. در واقع، به این دلیل که درب های ضد سرقت ترموود وزن زیادی ندارند، خیلی سریع و ساده می توان آن ها را نصب نمود.

قیمت درب ضد سرقت ترموود

درب ضد سرقت ترموود علاوه بر اینکه بر زیبایی ساختمان تاثیر گذار است، امنیت بنا را نیز به خوبی فراهم می کند. مولفه ‌های مختلفی در قیمت اینگونه درب ها دخیل می باشند. قیمت درب ضد سرقت ترموود بر اساس مدل، طرح، ساختار، تعداد لنگه‌ ها، کیفیت، رنگ درب و یراق به کار رفته در آن تعیین خواهد شد. همچنین، ابعاد درب یکی از فاکتورهایی است که بر قیمت این درب ها تاثیر گذار است. توجه داشته باشید درب هایی که برای نصب در لابی خریداری می شوند دارای ابعاد بزرگتری بوده و در نتیجه قیمت این محصولات بیشتر خواهد بود.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.