درب ضد سرقت چند عدد کلید دارد؟

شاید دغدغه ی خانواده های پرجمعیت این باشد که درب ضد سرقت چند کلید را به همراه دارد باشد،توجه داشته باشید برای رفع دغدغه تان این مطلب را آماده کرده ایم امیدواریم ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

ابتدا برای بیان این مفهوم به توضیحات راجع به کلید کارگری و سپس به تعداد کلید های موجود در درب های ضد سرقت می پردازیم.

شاید به تازگی به ساختمان نوسازی برای ادامه ی زندگی خود مراجعه کرده اید و اتفاقی این ساختمان برای ورودی منزل شما درب ضد سرقتی را به کار گذاشته است و شما در این نوع مواقع احساس نگرانی می کنید چرا که ممکن است کلید منزل شما را فرد دیگری را در اختیار داشته باشد به همین خاطر پیشنهاد می دهیم نگران نباشید چرا که درب ضد سرقت در کنار کلید های اصلی که دارا می باشد در اکثر مواقع دارای کلید کارگری نیز می باشد.

درب ضد سرقت چند کلید دارد؟

در مدل های مختلف تعداد کلید های این تجهیزات نیز متفاوت می باشد به عنوان نمونه درب های چینی دارای 7 عدد کلید می باشند که 5 عدد آن ها اصلی و 2 عدد آن ها کارگری می باشد و درب ضد سرقت ترک دارای 8 عدد که 5 عدد آن ها اصلی و 3 عدد آن ها کلید کارگری می باشد.

توجه داشته باشید باید در حفظ و نگه داری این نوع کلید ها بپردازید.همانطور که می دانید کپی کردن این نوع کلید ها در بسیاری از موارد امکان پذیر نمی باشند یا هر کلید سازی توانایی کپی کردن این نوع کلید ها نمی باشد و در برخی از موارد شما را به تحمل هزینه نسبتا زیادی وا می دارد.

اما سوالی که در این قسمت مطرح می شود این است که کلید کارگری چه چیزی می باشد؟

تا به این جای متن دانستید که درب ضد سرقت چند کلید دارد در ادامه به مفهوم کلید کارگری می پردازیم.

کلید کارگری چیست؟

معمولا پیمان کاران ساختمان های درحال ساز برای درب های ورودی درب های ضد سرقتی را خریداری می نمایند،اما نکته ایی که در این قسمت وجود دارد این است پس از پایان کارهای ساختمانی بالاخره درب ها نصب می شوند اما ممکن است کارگران برای تکمیل کارهای ساختمانی بخواهند به داخل منازل مراجعه نمایند نکته ایی که در این قسمت وجود دارد این است که کارگران با در اختیار داشتن کلید منزل تان به راحتی می توانند در زمان حضور شما به داخل خانه مراجعه نمایند.

به این نکته باید به خوبی دقت کنید که این نوع درب ها معمولا دارای کلید کارگری می باشند این کلید با نوع کلید اصلی متفاوت می باشد و تنها زمانی از این نوع کلید استفاده می شود که منزل شما در حال ساخت و ساز باشد در این نوع مواقع کارفرمایان برای تکمیل پروژه های خود از این نوع کلید ها استفاده می نمایند تا کارگران به کلید های اصلی این تجهیزات دسترسی نداشته باشند.

توجه داشته باشید که تقریبا همه ی درب ها این نوع کلید ها را دارا می باشند اما در مدل هایی نیز مشاهده می شود که کلید های کارگری مورد استفاده قرار نگرفته است،در صورتی که درب تان دارای کلید کارگری نمی باشد می توانید به تعویض قفل این نوع تجهیزات اقدام نمایید.

تعویض نمودن قفل کار نسبتا ساده ایی می باشد،در صورتی که شما دارای تخصص خاصی نمی باشید نیز می توانید این قفل ها را تعویض نمایید.

 

نحوه ی کپی کردن کلید درب ضد سرقت

در بسیاری از مواقع پیش آمده است که یکی از اعضای خانواده کلید خود را گم کرده است در این نوع مواقع فرد برای تهیه کلیدی مجبور می باشد که کلیدی را از اعضای دیگر خانواده دریافت نماید و به مراکزی مراجعه نماید که کپی برداری این نوع تجهیزات را انجام می دهند.

توجه داشته باشید که این کار شدنی می باشد اما به این نکته باید دقت نمایید که کپی برداری این موارد ممکن است برای شما هزینه های زیادی را در برگیزد.

در بسیاری از موارد نیز مشاهده شده است که افراد با گم کردن تجهیزات مربوطه منجر شده خانواده مجبور به تعویض کامل قفل اقدام نمایند که همین امر باعث تحمل هزینه ی زیادی شده است.

در این مطلب اطلاعات کاملی راجع به درب ضد سرقت چند کلید دارد در اختیار تان قرار دادیم امیدواریم این مطلب به اندازه کافی برای تان آموزنده و مفید واقع شده باشد برای خرید درب hdf می توانید به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.