نحوه ی باز کردن درب ضد سرقت

در این مطلب به نحوه ی باز کردن درب ضد سرقت خواهیم پرداخت.امیدواریم این مطلب به اندازه ی کافی برای شما آموزنده و مفید باشد.

ممکن است بعد از این که شما می خواهید جلوی درب خانه تان را تمیز کنید،درب خانه تان بسته شود بدون این که شما کلیدی همراه داشته باشید.

در مواقعی نیز وجود دارد که کلید شما بر روی پشت درب خانه تان قرار دارد و درب شما بسته می شود،نگران نباشید امروز در این مطلب راهکاری را برای شما قرار خواهیم داد تا بدون هیچ گونه معطلی و نگرانی و هیچ گونه آسیبی درب خانه تان را باز نمایید.

توجه داشته باشید که همواره هدف تمام سازندگان درب ضد سرقت باز نشدن درب ضد سرقت در مواقع قفل شدن درب می باشد، به گونه ایی که هر یک از این درب ها با وارد کردن آسیب هایی نیز باز نشود.

برای توضیح دادن این مساله دو راه برای شما در پیش گرفته ایم که شما می توانید هر یک از این دو راه را مطالعه نمایید.

روش اول:

درب ضد سرقت تان بسته می باشد و شما کلید ندارید

برای این که بتوانید درب ضد سرقت تان را با استفاده از این روش باز کنید،باید درب ضد سرقت تان قفل نشده باشد.شما برای باز کردن درب ضد سرقت تان بدون داشتن کلید می توانید از کارت بانکی استفاده نمایید،که در ادامه برای شما توضیحاتی در این باره ارائه خواهیم داد.

شما علاوه بر کارت بانکی می توانید از سایر کارت ها استفاده نمایید،توجه داشته باشید که کارتی را که می خواهید در اختیار داشته باشید،باید حالت فنر مانند و نشکن باشد.

بعد از این که کارت مناسبی را انتخاب کردید،می توانید با استفاده از کارتی را که در اختیار دارید،کار بازکردن درب ضد سرقت را انجام دهید.

به همین منظور باید کارت تان را به حالت عمودی در اختیار بگیرید و بر روی جداره ی درب بالای زبانه کارت تان را بکشید.بعد از این که چند بار به صورت متوالی این کار را انجام دادید مشاهده می کنید که درب هنوز باز نشده است.این کار به این خاطر انجام نمی شود که شما باید درب را به سمت خودتان بکشید و مجددا این کار را از لای شیار درب و بالای زبانه انجام دهید تا کارت زیر زبانه درب قرار گیرد و درب تان باز شود.

نکته:توجه داشته باشید که این روش تنها مواقعی انجام پذیر می باشد که درب ضد سرقت شما فاصله ی کمی از شیار داشته باشد،در صورتی که شرکت سازنده درب ضد سرقت تان این شیار ها را با استفاده از ابزاری پوشانده باشد،دیگر شما نمی توانید درب ضد سرقت تان را باز نمایید.و در نحوه ی باز کردن درب ضد سرقت ناکام خواهید ماند.

کلید پشت درب می باشد و شما پشت درب مانده اید

باز کردن درب ضد سرقت با استفاده از این روش در افرادی که در این زمینه تخصص دارند،انجام پذیر می باشد.به همین منظور در صورتی که شما تخصص کافی در این زمینه ندارید،نمی توانید درب ضد سرقت تان را باز نمایید.در مواقعی نیز مشاهده شده است که کلید ساز ها توانایی باز کردن درب ضد سرقت ها را نداشته اند.در این جور مواقع پیش نهاد می دهیم با استفاده از شماره تلفن هایی که بر روی درب درج می شود و یا شماره تلفن هایی را که در اختیار دارید می توانید با شرکت های سازنده این درب ها تماس بگیرید و از آن ها بخواهید تا به حل مشکلات شما بپردازند.

تماس اضطراری در مواقع بسته شدن درب های ضد سرقت

در مواقعی که به هیچ گونه نتوانستید درب تان را باز کنید،می توانید با آتش نشانی تماس بگیرید.نیروهای آتش نشانی بدون هیچ گونه چشم داشت مالی و هیچ گونه هزینه ایی با دانش و تخصصی که دارند می توانند بدون هیچ گونه تخریبی درب تان را باز نمایند.

توجه داشته باشید در صورتی که شما کلید خودتان را گم کرده اید و کلیدی در اختیار ندارید حتما بعد از باز کردن درب ضد سرقت شما باید قفل درب ورودی تان را به کل تعویض نمایید.

در این مطلب نحوه ی باز کردن درب ضد سرقت را در مواقع مختلف برای تان توضیح دادیم امیدواریم این مطلب به اندازه کافی برای شما آموزنده و مفید باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.