درب لابی چوبی لوکس

درب های لابی از جمله محصولاتی هستند که در بخش بیرونی ساختمان قرار می گیرند و به علت نصب در قسمت خارجی می بایست در برابر عوامل محیطی همچون آفتاب و رطوبت صدمه نبینند. درب های لابی چوبی لوکس که امروزه بسیار مورد توجه مشتریان درب ورودی قرار گرفته اند، بیشتر برای نصب در ساختمان‌ های مدرن استفاده می شوند. این محصولات از لحاظ ساختار کلی، قفل، لولا، جنس و… با سایر درب های معمولی تفاوت های زیادی دارند. درب لابی می بایست از ایمنی بالایی برخوردار باشد و امنیت ساختمان را تامین نماید.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی درب های لابی چوبی لوکس بپردازیم و مزایا و ویژگی های مهم این نوع از درب های ورودی را بیان کنیم.

بررسی درب لابی چوبی لوکس

یکی از معروف ترین و متنوع ترین درب های لابی، درب لابی چوبی لوکس است. در واقع، جذاب ترین و خاص ترین درب های لابی از جنس چوب ساخته می شوند. فرقی نمی کند که نمای بنای شما کلاسیک است یا مدرن. چراکه درب های لابی چوبی لوکس در هر دو سبک جلوه ای شکیل و زیبا ایجاد می کنند.

در زمان تولید درب لابی چوبی برای ایجاد مقاومت مطلوب، چوب را طی فرآیندهایی خشک کرده و دوام و استحکام درب را در برابر ضربه، شکستن و رطوبت افزایش می دهند. درب های لابی چوبی عموما از تنوع بالایی در نوع جنس برخوردار هستند. به طور معمول، این درب ها از چوب های گردو، راش، ماهون، افرا، بلوط و… تولید و عرضه می شوند. جذابیت چوب ماهون سبب شده که برای ساخت این درب بیشتر این نوع چوب به کار گرفته شود.

 

 

درب لابی چوبی لوکس

مزایا و ویژگی های درب لابی چوبی

مزایای درب های لابی چوبی شامل موارد امنیتی و ظاهری می باشند. از آنجایی که امروزه اکثر درب های لابی به صورت ضد سرقت ساخته می شوند، فاکتور امنیت در این درب ها مهم و قابل توجه می باشد. این مورد یکی از ویژگی های اصلی یک درب لابی چوبی است.

داشتن ابعاد بزرگ و زیبا بودن درب های لابی چوبی ویژگی مهم دیگر این درب ها می باشد که باعث می شود ساختمان یا آپارتمان شما به عنوان یک بنای با شکوه و لوکس جلوه کند. از علت های مهمی که معماران از درب های چوبی و بزرگ جهت نصب در ورودی ساختمان ها استفاده می کنند، این است که درب های لابی همواره به عنوان شناسنامه هر ساختمان شناخته می شوند و تاثیر بسزایی در نمای آن دارند.

بهترین نوع رنگ درب لابی چوبی لوکس کدام است؟

درب های لابی نقش مهمی در ظاهر ساختمان ها دارند. از این رو، برای ایجاد ظاهری مجلل، در رنگ آمیزی درب های لابی چوبی لوکس از رنگ بندی های گوناگونی استفاده می شود. به طور کلی، دو رنگ قهوه ای و سفید جهت رنگ نمودن درب های لابی چوبی به کار برده می شوند. با توجه به اینکه رنگ قهوه ای شامل طیف وسیعی می شود و با بیشتر انواع سبک و طراحی بنا هماهنگی دارد، محبوب ترین رنگ درب لابی چوبی لوکس به حساب می آید. همچنین، رنگ قهوه ای باعث می شود که گرد و خاک و آلودگی های روی درب به طور واضح مشخص نباشند.

رنگ درب های لابی چوبی می بایست دارای فاکتورهایی باشند که در بخش زیر مهم ترین این موارد آورده شده است:

  1. دوام و ماندگاری رنگ درب لابی
  2. هماهنگی و داشتن تناسب با نمای ساختمان
  3. هم خوانی با فضای داخلی لابی
  4. مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  5. داشتن مقاومت در برابر بارندگی و رطوبت

نکات مهم هنگام خرید درب لابی چوبی لوکس

جهت خرید این درب افزون بر توجه به ظاهر و رنگ درب باید نکات مهم دیگری را هنگام خرید در نظر داشته باشید که عبارتند از:

  • توجه به نوع ساختمان از لحاظ قدیمی بودن یا نوساز بودن
  • اندازه درب لابی
  • تک لنگه یا دو لنگه بودن درب
  • در نظر داشتن موقعیت قرارگیری لولاها در چهارچوب
  • توجه به متریال، طرح و ضخامت لنگه های درب
  • جنس قفل امنیتی برای درب لابی چوبی
  • هزینه خرید و نصب درب

نتیجه گیری

درب لابی از قابل توجه ترین عناصر یک ساختمان می باشد. استحکام و مشخصات ظاهری این درب ها نشان دهنده ارزش و زیبایی آن بنا است. در صورتی که به دنبال یک درب لابی چوبی لوکس و با کیفیت هستید، مجموعه افرا درب یک گزینه بسیار مطلوب برای شماست. این شرکت با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه تولید انواع درب لابی، با کیفیت ترین درب ها را عرضه می کند. شما می توانید با اطمینان کامل، امنیت ساختمان خود را به افرا درب بسپارید. زیرا همه استانداردهای جهانی لازم جهت تولید و ساخت انواع درب ها، در این مجموعه بزرگ رعایت می شود.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.