راه های شناخت درب ضد سرقت با کیفیت

امروزه، یکی از تجهیزات مهم ساختمانی که بسیار محبوبیت پیدا کرده، درب ضد سرقت می باشد. درب ضد سرقت، به محصولی گفته می شود که از ورود سارقین جلوگیری نموده و در برابر هرگونه ضربه، دستکاری، تخریب و اهرم کردن ایمن و مستحکم است. این درب ها همچنین در مقابل حریق، گرما و سرما مقاوم هستند و عایق صوت نیز می باشند. تشخیص درب ضد سرقت اصل از درب های بی کیفیت یک مسئله بسیار مهم و قابل توجه برای بیشتر مشتریان است. تنوع بالای این محصولات سبب شده تا شناسایی نوع اصل آن کمی دشوار باشد. اما راهکارهایی وجود دارد که اگر به آن ها دقت داشته باشید، می ‌توانید درب ضد سرقت با کیفیت را از درب غیراصل و بی‌ کیفیت تشخیص دهید و انتخاب مناسبی داشته باشید. در این مطلب می خواهیم راه های شناخت درب ضد سرقت با کیفیت را بیان کنیم.

راه های شناخت درب ضد سرقت با کیفیت

نکات مهم جهت تشخیص درب ضد سرقت اصل و با کیفیت

در این بخش به شرح مواردی می پردازیم که در هنگام تهیه درب های ضد سرقت می بایست آن ها را مدنظر داشته باشید تا بتوانید درب های با کیفیت را انتخاب نمایید:

برند تولید کننده درب ضد سرقت

در صورتی که قصد خرید یک محصول مقاوم و اصل را دارید، می بایست به سراغ برندهای معتبر و مشهور بروید. در حقیقت، نخستین قدم جهت تشخیص درب ضد سرقت با کیفیت، توجه به برند تولیدکننده آن محصول می باشد. تعداد زیادی از درب های ضد سرقت که امروزه تولید می شوند، توسط مجموعه های ناشناخته عرضه می گردند. از این رو، توصیه می کنیم ابتدا با برندهای قابل اعتماد و معروف آشنایی پیدا کنید. برندهای معتبر دارای فروشگاه ‌هایی می باشند و سایت رسمی نیز دارند. افرا درب، یکی از مجموعه های بزرگ و معتبر در حوزه تولید درب های ضد سرقت می باشد.

وزن درب ضد سرقت

وزن درب، یکی دیگر از موارد مهم در تشخیص درب ضد سرقت اصل می باشد. در صورتی که در تولید اینگونه درب ها از ورق فولادی ضخیم‌ استفاده شود، وزن آن ها بیشتر خواهد بود. علت به کارگیری ورق فولادی ضخیم، افزایش استحکام درب در مقابل هرگونه آسیب و ضربه می باشد. در واقع، میزان مقاومت درب ضد سرقت در مقابل عوامل آسیب زا و مخرب، به کیفیت و ضخامت این ورق وابسته است. ورق فولادی در قسمت میانی درب نصب می شود و از روی ظاهر درب نمی‌ توان کیفیت آن را شناسایی نمود. یک درب ضد سرقت استاندارد و اصل حداقل باید 90 کیلوگرم وزن داشته باشد. محصولاتی که کمتر از این عدد وزن دارند را خریداری نکنید.

زیرسازی درب ضد سرقت

ساختار و زیرسازی درب ‌های ضد سرقت یکی دیگر از مهم ترین فاکتورها در شناسایی اصل یا غیراصل بودن آن ها می باشد. زیرسازی به کیفیت استراکچر داخلی درب اشاره دارد. درب ‌های ضد سرقت از دو بخش تشکیل می شوند و عموما موادی بین دو قسمت داخلی و خارجی درب قرار می گیرد. در درب ‌های بی‌کیفیت از مواد نامناسبی همچون ‌شانه تخم مرغ یا یونولیت استفاده می کنند. اما در درب ‌های اصل، در این بخش موادی مانند پشم سنگ و فوم پلی یورتان به کار می برند. در واقع، درب های ضد سرقت دارای یک ساختار واحد در قسمت زیر ساخت می باشند که شامل فوم پلی یورتان، ورق گالوانیزه، قوطی سه در سه و محافظ جای قفل هستند.

روکش درب ضد سرقت

از دیگر فاکتورهای قابل توجه جهت تشخیص یک درب ضد سرقت واقعی، روکش و متریال استفاده شده بر روی درب می باشد. این موضوع در تعیین یک درب با کیفیت و مناسب از روی ظاهر آن بسیار مهم است. اگر سطح روکش یک درب زیر دست شما زبر و به صورت دون دون شده باشد، نشان دهنده نامرغوب بودن روکش می باشد. با کشیدن کف دست خود بر روی سطح درب، می توانید به این مسئله پی ببرید و دربی را خریداری نمایید که روکش آن از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. درب ضد سرقت روکش فلز یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار می باشد.

کلام پایانی

یک ویژگی مهم درب های اصل و با کیفیت که در محبوبیت این محصولات نقش داشته، نصب آسان و بی دردسر درب های ضد سرقت و مخصوصا درب ضد سرقت مدرن می باشد. شما بدون هیچگونه مشکلی می توانید اقدام به نصب این درب ها نمایید. درب های ضد سرقت با کیفیت دارای خصوصیات بیشتری همانند ضد آب بودن، ضد زنگ بودن و ضد حریق بودن نیز هستند. این محصولات مناسب ترین و بهترین شیوه جهت مقابله با نفوذ سارقین و اشخاصی می باشند که قصد ورود غیر مجاز به داخل ساختمان شما را دارند. درب های ضد سرقت در انواع گوناگون و ابعاد متنوع برای همه محیط ها در بازار موجود هستند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.