عوامل موثر بر قیمت درب ضد سرقت

امروزه، جهت افزایش امنیت و همچنین زیبایی نما، از تجهیزات به ­روز و جدیدی در ساختمان های مسکونی و محیط‌ های کاری استفاده می‌ شود. درب­ های ضد سرقت یکی از همین تجهیزات مهم می باشند که در حال حاضر برندهای متعددی آن ها را تولید می نمایند. درب ضد سرقت با استراکچر ویژه ای که دارد در مقایسه با سایر درب های معمولی از مقاومت و امنیت بیشتری برخوردار است. هزینه خرید درب های ضد سرقت مانند هر محصول دیگری جزو اصلی ترین مسائلی است که عموما مشتریان قبل از هر سوال دیگری آن را مطرح می کنند. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با تعدادی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب های ورودی ضد سرقت آشنا کنیم.

عوامل موثر بر قیمت درب ضد سرقت

موثرترین عوامل در تعیین قیمت درب ضد سرقت

همانگونه که می دانید، درب ضد سرقت مدرن یا درب های ضد سرقت کلاسیک از ساختار و استراکچری مهندسی شده برخوردار هستند. این درب ها از نظر ویژگی های زیادی با درب های معمولی تفاوت دارند. از این رو، مواردی که بر روی قیمت این درب ها موثر می باشند نیز گوناگون خواهد بود. بعضی از برجسته ‌ترین عواملی که جهت تعیین قیمت درب ضد سرقت از آن ها استفاده می‌ شود به شرح زیر می باشند:

متریال

اصلی ترین و موثرترین ترین فاکتور در قیمت درب های ضد سرقت، متریال به کار رفته در درب ها می باشد. مواد مورد استفاده در تولید این درب ها در کیفیت، زیبایی و هزینه آن ها بسیار اهمیت دارد. درب های ضد سرقت در سه نوع چینی، ایرانی و ترک در بازار وجود دارند که هرکدام دارای خصوصیات ویژه ای می باشند.

گفتنی است که جنس روکش و رویه هر یک از درب ­ها نیز با یکدیگر متفاوت است. این فاکتور نیز یکی از موارد مهم و تعیین کننده در قیمت درب های ضد سرقت می باشد. قطعا روکش ‌های چوب طبیعی همانند راش، بلوط و گردو قیمت بیشتری نسبت به دیگر روکش ها دارند.

ابعاد و وزن درب

هر چقدر وزن درب بیشتر باشد نمایانگر استفاده از ورق فولاد ضخیم‌تر در بدنه آن می باشد. ابعاد و اندازه درب ضد سرقت با توجه به محیطی که قرار است درب در آن جا نصب شود، تعیین می شود. تولید درب با ابعاد بزرگ‌ تر به معنای استفاده از مواد و متریال بیشتر و قیمت تمام شده بالاتر است. درب های ضد سرقت عموما ابعاد استانداردی دارند. در برخی موارد ممکن است سایز درب با ابعاد فضایی که قرار است در آن جا نصب شود، تناسب نداشته باشد که در این صورت می بایست دربی با ابعاد مناسب سفارش دهید. در این حالت قیمت این درب ها در مقایسه با درب های استاندارد موجود در بازار بیشتر خواهد شد.

قفل ضد سرقت و یراق آلات

مورد قابل توجه و تاثیر گذار بعدی در قیمت درب های ضد سرقت، قفل آن است. قفل ها از اصلی ترین قسمت های یک درب می باشند که امنیت و کیفیت آن ها تاثیر زیادی بر روی قیمت درب ها خواهد داشت. قفل های با کیفیت موجود در بازار از برندهای ترک و ایتالیایی هستند. علاوه بر این، یراق آلات درب همچون دستگیره، چشمی درب، قفل شب بند و… افزون بر امنیت محصول، روی قیمت آن تاثیر گذار می باشند. نصب مدل های نوین قفل های هوشمند و دیجیتال نیز موجب افزایش قیمت درب می شود.

رنگ درب

جنس رنگ ‌هایی که امروزه در شرکت های مختلف تولید درب از آن ها استفاده می شود، متنوع است. تولید کننده ‌های معتبر درب ضد سرقت، با کیفیت ترین رنگ‌ های موجود در بازار را به کار می برند تا علاوه بر زیبایی ظاهری درب، مقاومت روکش درب در برابر نور خورشید، بارندگی، ضربه و… را نیز افزایش دهند. رنگ ‌های پلی اورتان ترک، قیمت بیشتری نسبت به دیگر رنگ‌ های معمولی دارند.

هزینه حمل و نصب

با توجه به این موضوع که درب های ضد سرقت وزن بالایی دارند، حمل آن ها باید به صورت ویژه ای انجام شود. از این رو، قسمتی از قیمت درب های ضد سرقت به هزینه حمل آن ها اختصاص می یابد. اکثر تولید کننده ‌های درب ضد سرقت، بر روی محصول خود خدمات حمل و نصب نیز به خریداران ارائه می دهند که هزینه آن به طور جداگانه دریافت می ‌شود. توجه داشته باشید که نصب درب های ضد سرقت به تخصص خاصی نیازمند است. بنابراین، هرگز با این تصور که خودتان درب را نصب نمایید اقدام به خرید این درب ها نکنید.

نتیجه گیری

هر یک از عواملی که در این مطلب گفته شد، مشخص می کند که چقدر جهت تهیه یک درب ضد سرقت باید هزینه بپردازید. در نتیجه، فاکتورهای موثر بر روی قیمت درب های ضد سرقت می توانند تا چند میلیون قیمت درب ها را تغییر دهند. مجموعه افرا درب، با ساخت و عرضه درب های ضد سرقت ایرانی با بالاترین کیفیت و طراحی های بسیار خاص و منحصر به فرد در انواع مدل ها و رنگ های جذاب در این حوزه بسیار موفق بوده است. این شرکت برای مشتریان عزیز محصولات متنوعی را تولید می کند تا افراد بتوانند متناسب با فضای مورد استفاده بهترین انتخاب را داشته باشند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.