در های ضد سرقت ارزان

در های ضد سرقت ارزان


امروزه با توجه به ایمنی درب ضد سرقت ، استفاده از این محصول طرفداران زیادی پیدا کرده است که به همین دلیل در این مقاله به معرفی در های ضد سرقت ارزان و عوامل موثر بر کیفیت و قیمت آن ها می پردازیم.

در های ضد سرقت ارزان و با کیفیت بخرید.

یکی از فاکتور های اصلی بر قیمت گذاری درب های ضد سرقت گران تر، زیبایی ظاهری آن هاست  که این مسئله در درب هایی که ظاهرشان به زیبایی سایر مدل ها نیست کم رنگ تر است. اما توجه داشته باشید که مهم تر از این موضوع بحث کیفیت آن هاست یعنی هر در ضد سرقت ارزانی، کیفیت مطلوب و مناسبی ندارد و در برخی موارد سازندگان به استاندارد های لازم در ساخت و تولید درب های ضد سرقت توجه نمی کنند.

علت تفاوت قیمت درب های ضد سرقت

همان طور که گفته شد قیمت پایین یا بالا محصول ربطی به کیفیت آن ندارد و متاسفانه برخی تولید کنندگان علاوه بر اینکه محصولی بی کیفیت تولید می کنند قیمت بالایی را برای آن ها ارائه می دهند.

بیشتر منظور از مسئله کیفیت در این نوع درب ها، امنیت آن هاست زیرا درب های بی کیفیت امنیت ساختمان را آن طور که شایسته است فراهم نمی کند.

فاکتور های موثر بر قیمت در های ضد سرقت ارزان با کیفیت

در این جا سوالی مطرح می شود که (چگونه کیفیت درب های ضد سرقت را تشخیص دهیم؟) در ادامه به موضوع در ضد سرقت ارزان بی کیفیت و با کیفیت می پردازیم.

پس از این رو به موارد موثر بر قیمت درب های ضد سرقت اشاره می کنیم.

کشور تولید کننده

هر دو نوع درب ضد سرقت با کیفیت و بی کیفیت تولید شده در کشور ترکیه گران هستند از این رو اگر قصد هزینه کردن زیاد را ندارید، خرید این محصولات را به شما توصیه نمی کنیم.

کشور چین تولید کننده درب های ضد سرقت با قیمت پایین می باشد که کیفیت آن ها را نه می توان بسیار خوب دانست و نه خیلی ضعیف. اما به دلیل قیمت دلار و تحریم های موجود در کشور ایران، حتی این محصولات نیز مقرون به صرفه نیستند.

از این رو توصیه می شود از محصولات داخلی که با کیفیت مشابه برند های خارجی اما قیمت های بسیار نازل تولید می شوند، استفاده کنید.

کیفیت یراق آلات

علاوه بر موارد گفته شده کیفیت لوازم جانبی، یرآق آلات و سایر قسمت ها نیز بر روی قیمت نهایی در های ضد سرقت ارزان بی تاثیر نیست از این رو به توضیح مختصری درباره آن ها می پردازیم.

چارچوب و فریم درب ضد سرقت

هر چند که کیفیت چارچوب ها تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت و امنیت درب ها دارد اما قیمت چارچوب در های ضد سرقت ارزان و گران تفاوت چندانی ندارند بلکه فاکتور مهم تر کیفیت قفل و لولا های آن است.

قفل ها و لولا ها

این قسمت از مهم ترین عامل های موثر بر کیفیت هر نوع درب ضد سرقتی می باشد از این جهت باید گفته شود یرآق آلات ترک با کیفیت بالا تولید می شوند و به تبع آن قیمت بالایی دارند که این موضوع هزینه نهایی درب ضد سرقت را افزایش می دهد.

مدل های چینی قیمت پایین تری دارند اما از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند به همین جهت استفاده از آن ها در کیفیت و امنیت در های ضد سرقت تاثیر منفی می گذارد.

مناسب ترین یراق آلات، محصولات تولید شده در ایران می باشد که علاوه بر قیمت مناسبشان از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

انواع در های ضد سرقت ارزان

همان طور که گفته شد صرفا قیمت محصول دلیل بر کیفیت آن نمی باشد و متریال به کار رفته در آن نیز بروی قیمت موثر هستند. در این بخش به دو نوع از روکش درب های ضد سرقت پرداخته می شود.

درب چوبی

در های ضد سرقت ارزان از جنس ام دی اف و با رو کش پی وی سی تهیه می شوند و در هایی که با چوب ساخته می شوند بسته به نوع چوب مصرفی در آن ها قیمت های متفاوتی دارند.

درب فولادی

در ساخت درب های ضد سرقت به منظور افزایش ایمنی به خصوص به منظور جلوگیری از شکستن آن ها از ورقه های فولادی در درب ها استفاده می شود که کیفیت و ضخامت این ورقه در هزینه نهایی درب های ضد سرقت بسیار موثر هستند.

 

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.