مزیت استفاده از درب CNC

درب های CNC با توجه به ظاهر و استحکام آن همیشه مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. این سری درب ها به صورت چوبی و فلزی بوده و در قسمت های مختلف واحد مسکونی و تجاری نصب می شود. در ادامه به مزیت استفاده از درب CNC می پردازیم.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت ابزار آلات صنعتی، سرعت و کیفیت در عرضه و تولیدات تجهیزات خانه افزایش یافته است. تکنولوژی و دستگاه سی ان سی در بسیاری از تجهیزات خانه مورد استفاده قرار گرفته. درب های CNC، یکی از جدید ترین تکنولوژی های برشکاری است که با استفاده از تجهیزات مختلف برشکاری سی ان سی انجام می شود. سی ان سی در تولید و طراحی درب های خانه نقش بسیار موثری داشته و بیشتر افراد از این تکنولوژی برای طراحی و ساخت درب های منزل استفاده می‌ نماید.

کاربرد CNC در درب های چوبی

اصلی ترین کاربرد CNC در درب ها، طراحی مدل های برجسته و سوراخکاری های زیبا می باشد که با خطوط و نقشه های زیبایی همراه است. برای طراحی سی ان سی از کلاف چوب و لایه hdf  استفاده می شود. با توجه به کیفیت ساخت و نوع درب ضد سرقت، می‌تواند فلزی و چوبی باشد. زمانی از دستگاه‌ های CNC برای درب های ضد سرقت استفاده می‌شود که طراحی زیبایی داشته و هم آسیب به نوع کاربری و ضد سرقت بودن درب وارد نشود.

کاربرد CNC در درب های چوبی

برش لیزری در سوراخی کاری درب های ضد سرقت و ساده

با توجه به نوع کاربری درب ها از برش لیزر استفاده می شود. به عنوان مثال درب های پارکینگ و ویلا که ضخامت بیشتری دارند از لیزر برای سوراخکاری استفاده می شوند و بدون استفاده از مته فعالیت مورد نظر بدون ایراد انجام می شود. می‌توان با استفاده از پرتو های لیزری طرح های ظریف تر و زیبا تری را خلق نمود.

برشکاری و سوراخکاری درب در قدیم

کنده کاری و منبت کاری جزء هنر های سنتی ایران زمین بوده و می‌ توان با این روش، طرح های بسیار زیبایی را خلق نمایید. طرح های CNC بسیار با سرعت انجام می شود حتی امکان برنامه ریزی و برنامه نویسی توسط کامپیوتر برای سرعت بخشیدن و آن وجود دارد. در مقابل کنده کاری با دست انجام شده و امروزه جنبه سنتی به همراه دارد و برای درب های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید درب CNC و انواع دیگر

شرکت افرا درب مشخصاً در زمینه تخصصی درب های تجاری و مسکونی فعالیت کرده و همچنین می توانید برای خرید درب های ضد سرقت، درب های داخلی، درب سی ان سی، درب pvc، درب abs ضد آب، درب hdf، درب ملامینه و درب ضد حریق به این سایت مراجعه کرده و محصولات مورد نظر را انتخاب و سفارش دهید.

تمامی درب های این شرکت دارای ضمانت دو ساله بوده و پس از سفارش در محل مورد نظر تحویل داده می شود. درب های طراحی شده در گروه افرا درب دارای روکش‌های با کیفیت بوده و از چوب درخت گردو، راش، بلوط آمریکایی و ملچ استفاده می شود. درب ها طوری طراحی شده که از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان تا میزان قابل ملاحظه‌ ای جلوگیری کند. همچنین تمام درب های ضد سرقت ساخته شده در این گروه از فولاد ضد زنگ بوده و از رنگ‌های بسیار باکیفیت استفاده می‌ شود. برای مشاهده محصولات به سایت افرا درب مراجعه کرده و پس از نهایی کردن محصول خود می توانید خرید خود را تکمیل نمایید.

خرید درب CNC و انواع دیگر

انتخاب درب مناسب برای خرید

در زمان خرید درب سعی کنید از استاندارد های رعایت شده در درب اطمینان حاصل کرده و کیفیت آن را نیز مورد بررسی و تحلیل قرار دهید. قیمت درب بسیار مهم بوده و با توجه به تجهیزات به کار رفته باید قیمت مناسب و متناسب را داشته باشد. درب هایی که دارای طرح های جالب تر و متناسب دکوراسیون داخلی در نظر گرفته و می توانید به سفارش درب بپردازید.

درب های سفارشی که جزییات بیشتری داشته،قیمت بالاتری دارد. نوع کاربری درب را مشخص کرده و سعی کنید در داخل خانه از درب های سبک تری استفاده کنید که قابلیت حمل آن به آسانی صورت می گیرد. در نهایت برای انتخاب نوع درب می توانید از کارشناسان دکوراسیون و سایر افراد متخصص استفاده نمایید.

امروز با بحث مزیت استفاده از درب CNC همراه شما بودیم. امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.