کسانی که قصد خرید درب های ضد سرقت دارند، این مطلب می تواند مفید باشد. برای دانستنی های خرید درب های ضد سرقت با ما همراه باشید.

مزایا و خرید درب های ضد سرقت در یک نگاه

شاخص ضد سرقت بودن این سری درب ها در میان سایر شاخص ها مهم است. ولی در زمان خرید از دیگر شاخص های مهم و استاندارد های آن در مقابل امنیت خانه غافل نشوید. داشتن یک چهار چوب فلزی محکم و عدم درز در میان چهار چوب فلزی و چوبی یکی از عوامل مهم در زمان خرید می باشد.

می ‌توانید برای بالابردن سطح عایق بین درب و درز چهارچوب از نوار های پلاستیکی استفاده نمایید. این نوار ها از ورود گرد و غبار، سر و صدا جلوگیری می کند. داشتن قفل های چندین زبانی با کیفیت، از دیگر مزایای این سری درب ها می باشد.

عدم سوراخ کاری درب های چوبی و فلزی، مقاومت در برابر شرایط مختلف، جنس بدنه، ظاهری زیبا، از دیگر مزایای و نکات مهم در زمان خرید درب ضد سرقت می باشد

انواع جنس بدنه درب ضد سرقت

جنس محصول عوامل مهمی است که در زمان خرید درب های ضد سرقت باید به آن توجه کنید. جنس درب نقش مستقیمی در مقابل، مقاومت آن در برابر ضربات وارد شده، آتش سوزی ورود افراد ناشناس و غیره دارد. در ادامه با انواع درب های ضد سرقت از لحاظ جنس بدنه آشنا خواهیم شد.

درب ضد سرقت چوبی، فلزی، کامپوزیتی، pvc و غیره از جمله درب های معروف ضد سرقت می باشد. برای خرید هر یک از این محصولات می توانید به صورت آنلاین یا به فروشگاه های مجاز فروش دربه ای ضد سرقت با استاندارد و ضمانت بلندمدت مراجعه نمایید.

درب ضد سرقت چوبی

درب ضد سرقت چوبی از مقاوم ترین درختان جهان تولید شده و می توانیم به عنوان مثال به چوب درختان گردو، صنوبر، راش و گیلاس اشاره کنیم. تمامی این درختان مقاومت بالایی در برابر ضربات و مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی دارند. در بین دو طرف درب از یک ورق فولادی به عنوان پشتیبان استفاده می شود که در زمان آتش سوزی بتواند مقاومت خود را حفظ نماید. گرچه استفاده از ورق فولادی باعث اضافه وزنی درب‌ چوبی شده ولی مقاومت آن را چند برابر افزایش می دهد

درب فلزی

محبوب ترین درب های ضد سرقت در ایران، در های ضد سرقت فلزی بوده که با روکش های استیل ضد زنگ و با رنگ بندی متنوع در بازار دیده می شود. کشور سازنده این درب ها چین، ترکیه و ایران است. ولی اکثر تجهیزات آن از کشور چین وارد ایران شده و به صورت مونتاژ فروخته می شود.

یکی از مقاوم ترین درپای ضد سرقت در جهان درب ضد سرقت فلزی است. می توانید در تمام نقاط منزل، محل کار و واحدهای تجاری مورد استفاده قرار گیرد.

 

انواع جنس بدنه درب ضد سرقت

درب ضد سرقتی کامپوزیتی

درب های ضد سرقت کامپوزیتی جزء درب های سبک و در بین سایر این سری محصولات می باشد که از محبوبیت پایین‌ تری در مقابل درب های چوبی و فلزی دارد. یکی از مزیت های درب کانپوزیتی مقاومت آن در برابر رطوبت بوده و در مناطقی که رطوبت بسیاری وجود دارد، می تواند بسیار کارساز باشد. با توجه به اینکه در مقابل حرارت مقاوم نیست، برای درب های اتاق خواب و آشپزخانه به صورت کلی در قیمت داخلی خانه می تواند بسیار مناسب باشد.

درب پی وی سی

نوع دیگری از درب های ضد سرقت، درب های پی وی سی بوده که امروزه محبوبیت بیشتری نسبت به قبل در بین جوامع انسانی پیدا کرده است. از نکات مهم و مزیت های درب پی وی سی، مقاومت آن در برابر رطوبت بوده. به عنوان در ورود در بسیاری از واحدهای تجاری و ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. این درب نیز مقاومت پایینی در مقابل حرارت داشته و می توانید بر اساس نیاز خود درب ضد سرقت را خریداری نمایید.

برای آشنایی با انواع درب های ضد سرقت به سایت افرا درب در مراجعه نمایید. برای راهنمایی بیشتر از کارشناسان و نصاب های فعال در این زمینه برای بازدید از محل مورد نظر می توانید کمک بگیرید. همچنین به این نکته نیز توجه کنید که قیمت انواع درب های ضد سرقت متفاوت بوده و سعی کنید بر اساس نوع نیاز و بودجه خود تصمیم به خرید درب نمایید.

مطالب مرتبط با دانستنی های خرید درب های ضد سرقت:

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.