تاثیر شیشه بر روی درب های ورودی

درب های ورودی از اجزای مهم ساختمان ها به شمار می آیند و در ساخت آن ها می بایست دقت کافی به کار برده شود. چراکه درب ورودی اولین بخش از ساختمان است که در زمان ورود به چشم می آید. این روزها، درب های شیشه ای یا آینه ای که ترکیبی از متریال های دیگر با شیشه هستند، سهم زیادی از انواع درب های ساختمانی را به خود اختصاص داده اند. در حقیقت، درب شیشه خور یکی از مدل های محبوب و زیبای درب های ساختمانی می باشد که هر روزه به طرفدارانش افزوده می شود و اکثرا مورد پسند معماران و مالکان است.

تلفیق شیشه با چوب یا فلز یکی از خاص ترین و شکیل ترین ترکیب ‌ها جهت تولید انواع درب لابی و درب های داخلی ساختمان می باشد. از این رو، در بیشتر ساختمان ‌ها برای بخش ورودی از درب‌ های شیشه ‌خور استفاده می نمایند. شیشه سکوریت در مقابل شیشه معمولی، کیفیت، ایمنی و مقاومت بالایی دارد. در این مطلب می خواهیم به بیان تاثیر شیشه بر روی درب های ورودی بپردازیم.

استفاده از شیشه در درب های ورودی

همانطور که گفتیم، برخی از درب ها شیشه خور هستند و در ساخت آن ها از شیشه های با دوام و مقاوم استفاده می شود. اینگونه درب ها افزون بر زیبایی چشم نوازی که دارند، بیشتر جهت ورود نور خورشید به فضای داخلی به کار برده می شوند.

در معماری و طراحی سبک مدرن از شیشه استفاده بسیاری می شود. خانه های مدرن متعددی دارای تلفیقی از نمای شیشه ‌ای با مواد چوب یا فلز می باشند که نور طبیعی زیادی را وارد می‌ کنند. بیشتر افرادی که قصد خرید درب های یک و نیم لنگه برای نصب در ساختمان های خود دارند، ترجیح می دهند که در لنگه فرعی درب از شیشه استفاده شود. برای حفظ امنیت اینگونه درب ها، علاوه بر بهره وری از شیشه سکوریت و نشکن، در قسمت شیشه از فرفورژه استفاده می نمایند.

تاثیر شیشه بر روی درب های ورودی

بررسی تاثیر شیشه بر روی درب ها

قطعا نصب درب لابی مدرن شیشه خور برای ورودی ساختمان ها گزینه مطلوبی است. در صورتی که می خواهید به منزل یا محل کار خود ظاهری مدرن و جذاب ببخشید، درب های شیشه ای بسیار مناسب می باشند. در این بخش به بررسی تاثیر شیشه بر روی درب ها می پردازیم:

  • ظاهر زیبا: نصب درب‌ های شیشه ای سبب ایجاد جلوه ای مجلل و زیبا می شود. ترکیب چوب یا فلز با شیشه حس دلنشین و گرمی را به اطراف القا می کند. این درب ها همچنین راه حل مناسبی جهت رفع مشکل کمبود نور در فضا می باشند.
  • ماندگاری و دوام: درب ‌های شیشه خور با تلفیق چوب یا فلز با شیشه ‌های بسیار مقاوم و نشکن تولید می ‌شوند که اگر به‌ شکل صحیح مراقبت شوند، عمر اینگونه درب ها طولانی خواهد بود.
  • بزرگ جلوه دادن فضا: به علت شفافیت شیشه و عدم بستن دید دیگر محیط ها، نصب این درب ها می ‌تواند فضای شما را بزرگ تر جلوه دهد.
  • انعطاف‌پذیری: درب‌ های شیشه خور با انواع سبک های مدرن و کلاسیک هماهنگ می باشند و انعطاف بسیاری در ساخت این محصولات می‌توان به‌ کار برد.
  • کاهش هزینه: درب هایی که به طور کامل از چوب طبیعی تولید شوند، قیمت بیشتری خواهند داشت. اما تلفیق شیشه با چوب، هزینه‌ این درب ها را کم می کند و علاوه بر زیبایی، شکوه خاصی به فضا می بخشد.

درب های شیشه خور طرح دار

تمامی افراد دوست دارند که ساختمان و منزلشان به بهترین صورت ممکن طراحی شود. خانه، محیطی است که آرامش افراد را تامین می نماید. هر کسی بخش زیادی از عمر خود را در منزل می گذراند و از این رو، این فضا می بایست به مطلوب ترین شکل ممکن ساخته شود. در حال حاضر، طراحان ساختمان به جذابیت درب ها بیش از پیش اهمیت می دهند. چراکه این مسئله یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی بنا به حساب می آید. درب های شیشه خور طرح دار از بین انواع گوناگون درب های مورد استفاده در ساختمان ها به عنوان یکی از ایده آل ترین مدل ها به کار برده می شود. قطعا درب هایی که در ساخت آن ها از این نوع شیشه استفاده می شود، جلوه منحصر به فردی دارند.

کلام پایانی

همانطور که می دانید، درب های شیشه ای یا شیشه خور یکی از انواع درب های پرطرفدار موجود در بازار می باشند. افرا درب، یکی از تولید کنندگان بزرگ درب های شیشه خور، مدل های متنوعی از این محصولات را عرضه می کند. شما می توانید با خیالی آسوده، درب ساختمانی مورد پسند خود را از این مجموعه سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید. مهم ترین هدف این مجموعه، تولید و عرضه بهترین و ایده آل ترین درب های ساختمانی با قیمتی مناسب می باشد. تنها کافی است منوی محصولات وب سایت افرا درب را مشاهده و با دنیایی از تنوع درب های ساختمانی رو به رو شوید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.