خرید درب منزل

اگر در حال احداث ساختمان هستید، اطلاع از انواع درب مناسب برای داخل و خارج خانه ضروری بوده که بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. برای خرید درب برای قسمت های مختلف منزل مانند درب ضد سرقت برای درب ورود و درب ضد آب برای سرویس بهداشتی و غیره ادامه مطالب را مطالعه نمایید.

درب های منزل

درب های منزل نقش به سزایی در جلوه  و زیبایی منزل شما داشته و همچنین آرامش و امنیت را برای شما هدیه می‌ کند. بهتر است قبل از اقدام به خرید درب به تمام موارد مهم در طراحی دکوراسیون خانه توجه نمایید و درب مناسبی را برای داخل خانه انتخاب کنید. در ادامه به نکات مهم در زمان انتخاب درب منزل اشاره می نماییم که شما انتخاب آسان تری داشته باشید.

درب ورودی منزل

عموما مهمترین درب منزل درب ورودی خانه بود که در اولویت خرید درب منزل وجود دارد. باید قبل از خرید به نکات مهم در مورد درب ورودی توجه نمایید. علاوه بر توجه به دکوراسیون منزل باید مسئله امنیت را نیز جدی گرفته و دربی را انتخاب نمایید که توانایی مقابله با سرقت را داشته باشد.

 

درب های ضد سرقت

در نظر داشته باشید که درب های ضد سرقت در انواع مختلف و با رنگ بندی زیبایی طراحی شده است که می توانید با توجه به مقاومت درب با دکوراسیون منزل نیز ست نمایید. درب ضد سرقت با طراحی و مهندسی عالی ساخته شده و قبل از تحویل تست مقاومت می شود تا کارایی و مقاومت آن نمایان شود.

درب ورودی منزل

سری درب های ضد آب

درب داخلی منزل مدرن با چوب طراحی شده اما با استفاده از روکش های مختلف از پوسیدگی و رطوبت درب جلوگیری می شود. یکی از درب های سرویس بهداشتی و حمام که دارای روکش pvc بوده، درب های ضد آب نام دارد. اگر نگران طرح و رنگ درب های پی وی سی هستید، باید بگوییم که درب های pvc و ضد آب جزء درب های داخلی منزل بوده و بسیار شیک و بادوام طراحی می شود. این درب ها قابلیت بسیاری در مقابل نفوذ رطوبت و آب داشته و برای مناطقی که دائماً در ارتباط با آب است مناسب می باشد.

در نظر داشته باشید که در زمان استفاده برخی نکات ایمنی را رعایت کرده تا عمر درب به شما افزایش یابد.

خرید درب ملامینه

خرید درب ملامینه

درب اتاق خواب در واقع شیک ترین و جذاب ترین درب خانه بوده که ارتباط مستقیمی با پذیرایی و قسمت های مختلف خانه دارد. برای اتاق خواب می توانید از درب های ملامینه استفاده نمایید که دارای طرح ها و اشکال مختلفی است. درب های ملامینه نیز به صورت نسبی مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته ولی این سری درب ها را برای اتاق خواب و قسمت های داخلی منزل استفاده می شود.

این سری درب ها باتوجه به روکش استفاده شده، برای محیط های کارگاهی مناسب نبوده و سعی کنید اصلا از مواد شیمیایی برای تمیز کردن درب ها استفاده نفرمایید.

درب های hdf

درب hdf

یکی از درب های داخلی مقرون به صرفه که کاربرد بسیاری در صنعت تولید چوب دارد، درب های HDF است. این درب ها در چگالی بالا طراحی شده که مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربه دارد. درب اچ دی اف به همراه ورق های چوبی اچ دی اف طراحی شده و از لحاظ قیمت و مقاومت کمی با نمونه درب های ام دی اف تفاوت دارند. درب های ام دی اف بسیار گران تر از اچ دی اف است. می توانید برای قسمت های داخلی منزل مانند اتاق خواب سرویس بهداشتی و حمام استفاده نمایید.

جلوگیری از رطوب گرفتن درب ها

در نظر داشته باشید که بهتر است این درب ها با رطوبت و آب به مقدار زیادی درگیر نشود. اما درب های اچ دی اف از مقاومت بالایی در برابر ضربه و رطوبت جزئی برخوردار است. درب های اچ دی اف در مقابل حرارت و آتش نیز مقاومت بالایی دارند. در نتیجه با توجه به نوع درب اچ دی اف و ساخت آن می توان مقاومت مشخصی را تعیین کرد.

اگر دنبال درب هایی هستید که عایق صوتی است، می‌توانید درب های اچ دی اف را در نظر داشته باشیم. در نهایت درب های اچ دی اف در عین سادگی و قیمت ارزان آن، دارای ظاهری بسیار شیک و مشتری پسند است.

جمع بندی

برای سفارش انواع درب داخلی و ورودی منزل مانند درب های ملامینه، درب hdf، درب نئوپان، درب های ورودی و غیره به سایت افرا درب مراجعه نمایید. بحث امروز ما در مورد خرید درب برای قسمت های مختلف منزل بود. می‌توانید با بررسی مشخصات و ظاهر درب، درب مناسب با دکوراسیون خود را خریداری نمایید. برای اطلاع از قیمت های درب های منزل تا کارشناسان سایت افرا درب در ارتباط باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.