درب لابی استیل

یکی از اصلی ترین قسمت های هر آپارتمان و ساختمانی، درب لابی می باشد که برای شما امنیت را فراهم می کند. این درب می تواند از متریال های گوناگونی با مدل ها و طرح های مختلف ساخته شود. درب لابی استیل، امروزه از انواع درب های پرطرفدار و محبوب به حساب می آید و طراحان و و مالکان بسیاری تمایل به استفاده از این درب ها برای ساختمان ها دارند.

درب های ورودی استیل در سبک ها و مدل های متنوعی تولید می شوند و برای هر نوع سلیقه ای درب لابی استیل و درب لابی روکش فلزی وجود دارد. این محصولات از مقاومت و امنیت بالایی برخودار بوده و در صورت نصب خیال شما را از بابت امنیت ورود به ساختمان مطمئن می سازند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی این درب و ویژگی های آن بپردازیم.

بررسی درب لابی استیل

در صورتی که می خواهید یک درب شیک، مقاوم و البته با کیفیت را تهیه کنید، درب های استیل یک گزینه مناسب برای شما می باشند. این محصولات با وجود اینکه دارای قیمت بیشتری هستند، اما در مقایسه با دیگر مدل های درب لابی بسیار ایمن، مستحکم و زیبا می باشند و طول عمر زیادی دارند. شما قادر هستید این درب ها را برای ساختمان خود خریداری نمایید و بدون اینکه در ظاهر و کیفیت آن ها مشکلی ایجاد شود، سالیان زیادی از  این محصولات استفاده کنید. درب لابی استیل شیشه ای و درب لابی استیل طلایی از پرطرفدار ترین انواع این درب ها محسوب می شوند. ظاهر خاص و تنوع بالای این محصولات سبب شده تا نظر بسیاری از معماران و طراحان دکوراسیون را به خود جلب نمایند.

درب لابی استیل

ویژگی های درب لابی استیل

استیل، متریال مستحکم و زیبایی است که در صنعت های گوناگون به کار می رود. در تولید درب های ساختمانی نیز می توان از این فلز بهره برد. زیرا ویژگی های منحصر به فرد استیل سبب مقاومت بیشتر و طول عمر بالاتر درب ها خواهد شد. همچنین، اکثر محصولات ضد سرقت استیل، ضد دیلم نیز می باشند و سارقان می بایست مدت زمان زیادی را جهت باز نمودن این درب ها صرف کنند. از این رو، در میان درب های ضد سرقت گوناگون ایمنی و مقاومت درب های استیل از همه بیشتر می باشد. در این بخش، دیگر ویژگی های برجسته درب های لابی استیل را نام می بریم:

  • درب های استیل ضد سرقت، دارای قفل های استاندارد می باشند.
  • این محصولات ظاهری بسیار زیبا و خاص دارند.
  • متریال استیل، ضد خش و ضد حرارت است.
  • درب های استیل ضد زنگ و ضد خوردگی می باشند.
  • این محصولات در برابر اشعه های مضر خورشید مقاوم هستند.
  • تنوع طرح ها و مدل های درب استیل بسیار زیاد است.
  • نگهداری و مراقبت از درب های استیل راحت می باشد.

چه نوع استیل‌ هایی جهت تولید درب لابی استیل استفاده می ‌شود؟

جهت ساخت درب های استیل عموما از استیل‌ های با کیفیت و مقاوم استفاده می ‌شود. در زیر، بعضی از انواع استیل ‌های استفاده شده در درب ‌های لابی آورده شده است:

استیل ضد زنگ

استیل ضد زنگ یکی از پر استفاده ترین انواع استیل ‌های به کار برده شده در درب ‌های لابی است. این نوع استیل به علت مقاومت در برابر زنگ زدگی، دوام بالا و ظاهر زیبا، بسیار محبوب می باشد. استیل ضد زنگ به عنوان یک آلیاژ از آهن، کروم و نیکل تشکیل می شود.

استیل ضد زنگ با روکش مات

این استیل با روکش مات یا همان براقیت کمتر، یک متریال با کیفیت است که به وسیله فرآیند سنباده زنی بر روی سطح استیل تولید می ‌شود. این نوع استیل در درب ‌های لابی، ظاهری مات و جذاب را به درب می ‌بخشد و اثر انگشت و خط و خش را کمتر نشان می ‌دهد.

استیل آلیاژی

استیل آلیاژی با ترکیبات گوناگون از عناصری همچون کروم، مولیبدن و وانادیوم ساخته می ‌شود. این نوع متریال معمولاً برای درب ‌هایی با نیازهای خاص مانند مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار استفاده می ‌شود.

بهترین درب ضد سرقت استیل

در صورتی که می خواهید یک درب لابی استیل مقاوم و با کیفیت خریداری نمایید، می بایست بدانید که بهتر است خرید خود را از مجموعه های معتبر انجام دهید. افرا درب با سابقه ای 25 ساله در امر تولید و عرضه انواع درب‌ های لابی فعالیت دارد. قیمت درب های این مجموعه بسیار مقرون به صرفه و با خدمات پس از فروش می باشد. محصولات این شرکت در طولانی مدت به تعمیر یا تعویض نیازی نخواهند داشت. درب ‌های استیل تولید شده توسط افرا درب، افزون بر داشتن امنیت، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این درب ها جلوه و نمای زیبایی به درب لابی ساختمان شما خواهند داد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.