درب های ضد سرقت استاندارد چه ویژگی هایی دارد

درب های ضد سرقت استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟ در زمان خرید درب ضد سرقت بهتر است به برخی نکات مهم توجه نمایید که در صورت توجه، با افزایش عمر درب رو به رو خواهید شد. برای بررسی استاندارد های درب ضد سرقت با ما همراه باشید.

کاربرد درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ایمنی بالایی در مقابل درب های معمولی داشته و هرگونه برشکاری و دستکاری قفل های درب ضد سرقت غیر ممکن است. انواع درب ضد سرقت روکش فلز، توود، برجسته و… عایق صدا و گرما بوده و برای درب های آپارتمانی بهترین گزینه محسوب می شود. با خرید این درب از پخش صدا در راهرو جلوگیری می شود. عوامل مهمی مانند جنس چوب، لولا، قفل درب بسیار مهم بوده که در ادامه به آن ها اشاره می‌کنیم. درب ضد سرقت در واحد های مسکونی، تجاری، ویلا، کارگاه های تولیدی و غیره کاربرد دارد.

کاربرد درب ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت

درب های امنیتی به دو دسته چوبی و فلزی تقسیم می شود که درب های چوبی برای افزایش استحکام و قدرت از لایه فلزی داخل درب استفاده می شود. برای مشاوره خرید و انتخاب نوع درب با توجه به طرح ها و رنگ های متنوع به سایت افرا درب مراجعه نمایید. در این سایت امکان سفارش محصول بر حسب سلیقه و نوع معماری و دکوراسیون منزل وجود دارد.

جنس چهارچوب درب

آلیاژ استفاده شده در جنس چهار چوب باید با کیفیت بوده و از جوشکاری مناسبی در اتصال ورق های چهارچوب استفاده شده باشد. ضخامت یک و نیم میلی متری برای چهار چوب ضخامت استانداردی بوده و بهتر است برای جلوگیری از پوسیدگی چهارچوب، خم شدن و خراب شدن آن، استاندارد یک و نیم میلیمتری رعایت شود.

کیفیت لولا و قفل درب

کلید، قفل و لولا وظیفه باز و بسته کردن درب را برعهده دارد و جنس استفاده شده در لولا بسیار مهم است. درب روی لولا چرخیده و تمام وزن درب را به آسانی تحمل می کند. در صورت استفاده از لولا های بی کیفیت، درب از رگلاژ استاندارد خود خارج شده و نیاز به تنظیم مجدد دارد. در صورت تنظیم نشدن لولای درب باید تعویض شود. می توانید برای حفاظت بیشتر، از لولا های بلبرینگ دار استفاده نمایید. شرکت های معتبر قفل سازی ایرانی و ترکی قفل های با کیفیتی می‌سازند که می توانید زمان سفارش درب، قفل درب را تعیین نمایید. توجه کنید که از بهترین و با کیفیت ترین قفل های روز جهان در ساخت درب استفاده نمایند که پس از مدتی دچار خرابی نشود.

دارا بودن ترکیب سنگ پشم نسوز در طراحی درب

برای اینکه درب ضد سرقت از انتقال آتش و حرارت در زمان آتش سوزی جلوگیری کند، از پشم نسوز در طراحی درب استفاده می کنند. حتما در زمان خرید به این نکته توجه کرده و ترکیبات به کار رفته در داخل درب را از فروشنده جویا شوید. برای اطلاع از ترکیبات درب و سفارش درب استاندارد به سایت افرا درب مراجعه نمایید.

دارا بودن ترکیب سنگ پشم نسوز در طراحی درب

کشور سازنده درب

عموما درب های ضد سرقت در ایران در سه کشور چین ایران و ترکیه تولید می‌شوند و هر کدام دارای شاخص های کیفیت محصول هستند. هر درب با توجه به تجهیزات طراحی شده دارای قیمت مختلفی است. پس از مشاوره خرید می توانید درب مورد انتظار خود را سفارش داده و نصب نمایید.

زبانه های درب

درب ضد سرقت دارای ۱۱ زبانه بوده که در استاندارد ساخت درب های ضد سرقت رعایت می شود. این ۱۱ زبانه در سه جهت درب عمل کرده و از هرگونه ورود غیر مجاز تا میزان قابل ملاحظه ای جلوگیری می کند.

درب های ضد سرقت استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

تا اینجای کار، استاندارد های اصلی درب های ضد سرقت را بررسی کردیم، اما شاخص های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید در زمان خرید لحاظ نمایید. مواردی مانند عایق بندی درب برای جلوگیری از اتلاف انرژی، روکش‌ های و طرح های متناسب با معماری خانه، عایق صدا، قفل شب بند، دستگیره درب با کیفیت، ضد آب بودن، داشتن زنگ و دوربین چشمی از دیگر شاخص های انتخاب درب های ضد سرقت است. پیشنهاد می کنیم اول از همه امنیت درب را بررسی کرده سپس سایر شاخص ها را در دستور کار خود قرار دهید. برای اطلاع از دیگر انواع درب با مقالات ما همراه باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.