درب لابی فلزی مدرن

از نقاط مشترکی که بیشتر ساختمان ها و آپارتمان ها از آن برخوردار هستند، می توان به فضای لابی اشاره نمود. امروزه، این فضا به ویژه در ساختمان های پر رفت و آمد تعبیه می شود. در واقع، لابی قسمتی از ساختمان می باشد كه هر شخصی جهت عبور و مرور به هر یك از واحدها ابتدا می بایست وارد این فضا شود.

استفاده از انواع مختلف درب های لابی نسبت به گذشته متدوال تر شده است. این درب ها یکی از عناصر اصلی در هر ساختمانی محسوب می شوند. درب های لابی فلزی مدرن یکی از انواع پرکاربرد درب هایی هستند که به عنوان درب ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و جلوه ای زیبا و منحصر به فرد در نمای بنا ایجاد می کنند. در این مطلب می خواهیم به بیان مشخصات درب لابی مدرن و نحوه انتخاب صحیح این نوع درب بپردازیم.

مشخصات درب های لابی فلزی

فلز یکی از آلیاژهایی می باشد که در مقایسه با دیگر متریال ها همچون چوب از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. جهت ساخت درب های لابی، به کار گیری فلزات بسیار بیشتر شده است، زیرا خرید یک درب چوبی خالص برای بسیاری از افراد پر هزینه می باشد. اما این موضوع به این معنی نیست که همه درب های فلزی از درب های چوبی قیمت کم تری داشته باشند. همچنین، در بعضی از انواع درب های لابی از فلز استفاده می شود تا مقاومت و امنیت درب را افزایش دهند.

نگهداری و مراقبت از درب لابی چوبی نسبت به درب های فلزی سخت تر است و این درب ها در برابر عوامل محیطی و ضربه آسیب پذیرتر می باشند. اما درب های فلزی در مناطق مرطوب و در مقابل ضربه و فشارهای سنگین مقاوم تر هستند. انواع مدل های گوناگون درب های فلزی را می توان جهت نصب برای درب ورودی لابی استفاده نمود. قابلیت ایجاد گل های فرفورژه ،گل های CNC و… بر روی درب های لابی فلزی امکان پذیر است. از این رو، این درب ها از تنوع ظاهری زیادی برخوردار هستند.

 

درب لابی فلزی مدرن

انتخاب یک درب لابی فلزی مدرن

یقینا توقعی که افراد از درب لابی مدرن دارند، همان شکل و ظاهر مدرنیته آن می باشد. مزایای درب های لابی مدرن بسیار زیاد است و شامل طراحی خاص و شکیل، تامین امنیت، استفاده آسان و… می باشد. در این بخش قصد داریم مواردی را بیان کنیم که شما هنگام انتخاب یک درب لابی فلزی مدرن می بایست آن ها را مد نظر داشته باشید:

  • عایق حرارتی و صوتی
  • شکل، نما و وزن مناسب
  • مقاومت و استحکام قابل قبول درب لابی
  • متناسب با شرایط آب و هوایی
  • خاصیت ضد سرقت

اهمیت استفاده از درب لابی مدرن

درب های لابی مدرن با طراحی های خاص و منحصر به فرد، سبب ایجاد یک نمای بیرونی زیبا و چشم نواز می شوند. این درب ها افزون بر تامین ایمنی یک ساختمان، نقش بسزایی در زیبایی ظاهری آن دارند. از این رو، امروزه درب های گوناگون با طرح و رنگ متنوع به کار برده می شوند. درب داخلی مدرن به بهترین صورت ممکن، سبک معماری و نمای کلی ساختمان را نشان می دهند و با ترکیب با معماری مورد استفاده در ساخت آپارتمان، جلوه ‌ای زیبا و مجلل را ایجاد می نمایند.

درب لابی یکی از همان بخش هایی می باشد که در ظاهر و امنیت بنا نقش تعیین کننده ای دارد.  بنابراین، می بایست دربی نصب کنید تا افزون بر ایمنی و مقاومت بالا، شکیل و خاص نیز باشد. از درب های متنوعی همانند فلزی می توان به عنوان درب لابی استفاده کنید و در هنگام خرید باید از کیفیت محصول مطمئن شوید. شما می توانید از طریق سایت ما با درب ضد سرقت CNC هم آشنا شوید.

نتیجه گیری

مجموعه افرا درب توانسته با تکیه بر توانایی و مهارت خود در حوزه تولید انواع درب، لوکس ترین مدل های درب لابی مدرن را با بهترین متریال به مشتریان خود ارائه دهد. این مجموعه با افتخار سال های زیادی است که در زمینه تولید و عرضه درب های گوناگون با رعایت همه موارد استانداردهای جهانی فعالیت کرده و با بهره وری از تکنولوژی های نوین دنیا و استفاده از مرغوب ترین متریال موجود، اقدام به عرضه درب های لابی ایرانی نموده است. محصولات افرا درب از نظر کیفیت از همتایان خارجی خود حتی بهتر می باشد. افزون بر کیفیت و استحکام مطلوب محصولات این شرکت، زیبایی و جذابیت، یکی از فاکتورهای مهمی است که افرا درب همیشه به آن توجه نموده است.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.