درب ملامینه چیست

درب ملامینه


درب ملامینه چیست؟ اگر قصد خرید درب های روکش دار را داشته باشید درب ملامینه بهترین گزینه برای شما تلقی می شود. ورق درب های ملامینه تحت فشار با دمای بالا ساخته شده و با فشار مضاعفی بر روی درب پرس می شود. برای آشنایی بیشتر با درب ملامینه hpl با ما همراه باشید.

ساخت درب ملامینه

یکی از درب های پرکاربرد داخل منازل درب ملامینه است؛ که در محیط‌ های مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای ساخت درب های روکشی  از الیاف آغشته به رزین در گرمای شدید ساخته شده و در دو نوع تمام چوب و روکشی در بازار وجود دارد. درب های چوبی از چوب کامل ساخته شده و دارای قیمت بالایی هستند. ولی درب های روکشی قیمت مناسب تری دارد؛ و جزء درب های پرفروش در بازار هستند.

ساخت درب ملامینه

درب ملامینه

کاربرد اصلی درب ملامینه چیست؟

اگر نگاهی به درب سرویس بهداشتی و حمام داشته باشید، متوجه درب های ملامینه می‌شوید؛ که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. با توجه به این که چوب، آب و رطوبت را جذب می کند، در طولانی مدت باعث شکافته شدن درب شده و پس از مدتی با پوسیدگی همراه است. پس بهترین گزینه برای حمام و سرویس بهداشتی، استفاده از درب های چوبی ملامینه بوده که از روکش بسیار مقاومی در برابر رطوبت ترک خوردگی و بخار آب ساخته شده اند. این درب ها تا دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد تحمل دارد. با توجه به این که از لایه رزین ساخته شده، در برابر جریان الکتریسیته ساکن مقاوم است.

خرید درب ملامینه

در زمان خرید درب ملامینه، نوع کاربرد درب را با فروشنده و مشاوران خرید در میان گذاشته تا راهنمایی‌های لازم در مورد نوع درگیری را با شما در میان بگذارند. معمولاً ورق های درب ملامینه در ظرفیت‌های ۳، ۶، ۸ و ۱۲ ساخته شده و دارای طرح و رنگ بندی بسیار متنوعی است. می توانید طبق دکوراسیون منزل، درب مورد نظر را خریداری نمایید. این درب ها برای اماکن دولتی، تجاری و فروشگاهی مورد استفاده قرار گرفته و همچنین می توانید برای کمد های دیواری استخرها نیز مورد استفاده قرار دهید. برای مشورت بیشتر با کارشناسان شرکت افرا درب در تماس باشید.

درب ملامینه چیست

مقاومت درب ملامینه

هر درب با با توجه به نوع کاربری خود ساخته شده و دارای مزایا، معایب و مقاومت خاصی هستند. درب ملامینه برای درب ورودی مناسب نبوده و از مقاومت کمتری برخوردار است. با توجه به این که درب سرویس بهداشتی و حمام نیاز به مقاومت آنچنانی نداشته، می توان بدون نگرانی از مقاومت برای سرویس بهداشتی و حمام استفاده کرد. توجه نمایید که جنس لولا، قفل و دستگیره درب با کیفیت بوده و از مواد اولیه عالی ساخته شده باشد؛ که در مقابل رطوبت، باعث پوسیدگی و زنگ زدگی نشود.

مقاومت درب ملامینه

درب ملامینه

مقاومت صد در صدی در مقابل رطوبت و آب

درب های ملامینه اصولاً از چوب ساخته شده و در مرور زمان باعث پوسیدگی می شود. کلاف درب های ملامینه چوبی است و در مرور زمان با پوسیدگی همراه خواهد بود. درب ملامینه در مقابل سایر درب های چوبی از مقاومت بالایی برخوردار است. برای این که درب ملامینه شما عمر بیشتری داشته باشد، می توانید از پوشش های ضد آب abs استفاده نمایید؛ که تا حدی عمر درب را بالا می برد. همچنین برای صرفه جویی در هزینه نیز می‌ توانید قسمت کلاف درب را رنگ آمیزی نمایید که از ورود رطوبت به درب تا میزان قابل ملاحظه‌ای جلوگیری شود.

طراحی درب

برای مشاهده انواع درب های ملامینه می توانید به قسمت فروشگاه سایت افرا درب مراجعه کرده و با کاتالوگ این سری درب ها آشنا شوید. همچنین با مراجعه به فروشگاه های درب می توانید با انواع درب های ملامینه آشنا شوید. این درب ها دارای تنوع رنگی و طراحی های بسیاری بوده و طبق نظر و سلیقه شما ساخته می شود. امکان طراحی و برش سی ان سی در درب ملامینه امکان‌ پذیر بوده و می توانید طبق سلیقه و دیزاین‌خانه درب را سفارش دهید. برای مشاهده قیمت درب های ملامینه به فروشگاه سایت افرا درب مراجعه نمایید و با کارشناسان شرکت همراه باشید.

بحث امروز ما در مورد ” درب ملامینه چیست” بود. امیدواریم مورد رضایت شما واقع شود.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.