چشمی دیجیتال چیست؟

امروزه، جهت تامین امنیت منزل و محل کار از تکنولوژی ‌های زیادی استفاده می شود. قطعا چشمی های درب برای دیدن افراد در پشت درب ها بسیار کارآمد هستند. چشمی های دیجیتال با داشتن خصوصیات امنیتی و عملکرد مطلوب، راحتی و آسایش را برای کاربران به ارمغان می ‌آورند. هنگام استفاده از این محصولات بسیاری از محدودیت ‌های چشمی های مکانیکی و معمولی وجود نخواهد داشت. محدودیت‌ هایی همچون کیفیت نامناسب تصاویر، دید محدود در شب و همچنین زاویه دید کم چشمی ‌های معمولی در این نوع چشمی ‌ها برطرف شده است.

علاوه برداشتن عملکرد برجسته، چشمی های دیجیتال از زیبایی ظاهری نیز برخودار هستند. در این مطلب، قصد داریم به معرفی کامل این محصولات بپردازیم.

عملکرد چشمی درب

چشمی های هوشمند در واقع نوعی نمایشگر دیجیتالی درب می باشند که دارای یک دوربین و یک نمایشگر داخلی هستند. این محصولات قابلیت تشخیص تصاویر را دارند و در محیط های مختلفی از قبیل خانه، ساختمان ‌ها، دفاتر، مکان های عمومی و… جهت تامین امنیت مورد استفاده قرار می گیرند.

کارکرد چشمی دیجیتال اینگونه است که به کمک سنسورها و فناوری ‌های پیشرفته جهت شناسایی و تحلیل حرکات عمل می کند. این محصولات قابلیت عکس برداری دارند و می توانند از افرادی که پشت درب های داخلی و ورودی ایستاده اند، عکس های واضح در اختیار کاربر قرار دهند. نصب این چشمی ‌ها در کنار قفل ‌های هوشمند، تا حد زیادی امنیت را افزایش می دهد و خیال شما را از این بابت راحت می نماید.

چشمی دیجیتال چیست؟

 

چرا باید از چشمی های دیجیتال استفاده کرد؟

این روزها، تامین امنیت برای ساختمان های مسکونی از اصلی ترین فاکتورهایی است که مورد توجه افراد قرار می گیرد. استفاده از چشمی دیجیتال درب یکی از راهکارها جهت ایجاد این امنیت می باشد. با استفاده از چشمی های دیجیتال درب، مشاهده پشت درب برای اشخاص امکان پذیر می باشد. علاوه براین، در زمان خطر به سرعت به شما هشدار داده می شود تا اقدامات مورد نیاز جهت جلوگیری از سرقت از منزل خود را انجام دهید.

این محصولات همچون چشمی های معمولی به راحتی قابل نصب هستند. در مدل های پیچیده تر چشمی های هوشمند، اگر فردی پشت درب قرار بگیرد، این محصول به صورت اتوماتیک تصاویر را ثبت خواهد کرد و شروع به فیلم برداری می کند. همچنین، شما می توانید از راه دور بر روی تلفن همراه خود، فیلم و عکس افراد پشت درب را مشاهده نمایید. این مزیت یک فاکتور بسیار برجسته جهت حفظ امنیت منزل شما می باشد. افزون بر آنچه گفته شد، نصب چشمی دیجیتال ظاهری زیبا و جلوه ای خاص به درب ورودی منزل شما می دهد.

نصب چشمی دیجیتال

نصب چشمی های دیجیتال بسیار راحت و بی دردسر است. جهت نصب این محصولات نیازی به سوراخ کردن دوباره درب نخواهید داشت. ابتدا باید مکان مناسبی را برای نصب چشمی درب دیجیتال انتخاب کنید و سپس چشمی درب دیجیتال را بر روی درب مورد نظر خود نصب نمایید. برخی از چشمی ها به صورت سطحی روی درب قرار می‌گیرند و برخی دیگر درون درب ضد سرقت مدرن نصب می ‌شوند.

پس از نصب، شما باید به تنظیمات چشمی درب دیجیتال بپردازید. این موضوع شامل تنظیمات مانیتور، حساسیت حرکت، صدا و سایر تنظیمات مربوطه است. پس از نصب و انجام تنظیمات، نوبت مرحله آزمایش برای اطمینان از کارکرد صحیح محصول می باشد. از طریق تست کردن عملکرد دستگاه، تصاویر، صدا و سایر ویژگی‌ها را بررسی نمایید و مطمئن شوید که همه چیز به درستی عمل می‌ کند. توصیه می‌ شود نصب چشمی دیجیتال درب را به یک تکنسین مجرب یا فروشنده محصول مربوطه بسپارید.

قیمت چشمی دیجیتال

نظر به اینکه در بازار بطور مداوم نوسانات قیمت وجود دارد، اکثر تولید کننده ها قیمت دقیقی برای چشمی های دیجیتال تعیین نمی کنند. با این وجود، می توان به بعضی از اصلی ترین فاکتورهای تاثیرگذار در تعیین قیمت این محصول اشاره نمود. نوع و جنس مانیتور، امکان اتصال به تلفن همراه، سنسور حرکتی، حافظه داخلی، مادون قرمز، رنگی بودن نمایشگر، کشور سازنده و گارانتی از جمله مواردی می باشند که در هزینه چشمی های دیجیتال حائز اهمیت هستند و تاثیر زیادی بر قیمت این محصولات می گذارند.

کلام آخر

چشمی های دیجیتال دستگاه هایی هستند که بر روی درب ضد سرقت و معمولی منزل یا محل کار شما قابل نصب می باشند و امکان مشاهده تصاویر با وضوح بالا و یا فیلم برداری را فراهم می کنند. استفاده از چشمی های دیجیتال درب به عنوان یک سیستم امنیتی پیشرفته، به شما کمک خواهد کرد تا افراد پشت درب را شناسایی کنید. علاوه براین، با کنترل از راه دور به وسیله موبایل می ‌توانید سطح امنیت مکان خود را افزایش داده و هیچگونه نگرانی بابت تنهایی فرزندان خود در منزل نداشته باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.